جو دامی بندر امام یک محصول خوب و با کیفیت است .جو را به صورت عمده در بازار به فروش می رسانند. مجموعه بازرگانی در توزیع جو دامی فعالیت دارد. جو دامی ، خوراک مناسب و حاوی مواد معدنی و عناصر لازم است . به همین خاطر یک تغذیه مناسب برای دام است ، دامداران بسیاری جو را برای تغذیه دام خود خریداری می کنند .

پخش عمده جو دامی بندر امام در بازار

میزان چربی موجود در جو دامی

میزان چربی موجود در جو دامی جو سرشار از ویتامین ها و عناصر لازم برای بدن انسان و حیوانات است . همچنین جو حاوی مقادیری چربی است . چربی جو دامی ، جزو چربی های سالم است . با وجود این‌ که جو ، چربی دارد اما برای لاغری و کاهش وزن بسیار موثر است . دام هایی که از جو مرغوب تغذیه می شود ، گوشت آن ها چرب نیست . البته تغذیه دام از جو سبب از بین رفتن چربی ها نمی شود ولی مانع از تجمع چربی های اضافی می شود .

یکی از ترکیب هایی است که در جو وجود دارد و روغنی می باشد، اسید الوئیک است . هم چنین در جو اسید استئاریک وجود دارد . اسید پالمتیک و اسید لینولئیک هم جزو اسید های چربی هستند که در جو موجود هستند . می توان گفت که حدودا ۲ الی ۴ درصد چربی در جو هست .

این چربی ها ، برای بدن سودمند هستند . جو مانند گندم از غلات اساسی است . اما جو نسبت به گندم خواص بیشتری دارد و وجود ، جو برای سلامتی خیلی مهم است . ویتامین های ب ۱، ب۲ ، ب ۳ موجود در جو برای سیستم ایمنی بدن مفید هستند.

در هر دانه جو عناصری مانند پتاسیم، سدیم ، آهن ، فسفر کلسیم و پروتئین وجود دارد . همگی این عناصر برای رشد و سلامت بدن لازم است . وقتی خوراک دام از دانه های جو باشد ، این خوراک یک غذای کامل و بسیار مفید خواهد بود . وقتی خوراک دام جو دامی مرغوب و غنی باشد ، گوشت دام نیز غنی از تمام عناصر مفید خواهد بود .

جو خاصیت زیادی برای انسان و هم چنین برای دام و طیور دارد.

عوامل موثر بر کیفیت جو دامی بندر امام

عوامل موثر بر کیفیت جو دامی بندر امام برای کیفیت دانه های جو ، می بایست ابتدا شرایط کشت کاملا اصولی باشد . خاک حاصل خیر و سرشار از مواد معدنی همیشه برای کشت و کشاورزی مفید بوده است .

خاک بندر امام که جو دامی در آن کشت می شود کاملا خوب و مناسب برای کشاورزی است . آبیاری نیز در کیفیت محصول زیر کشت تاثیر فراوان دارد . با توجه به نوع آب و هوای منطقه ای که جو در آن کشت می شود ۳ بار تا ۶ بار جو تحت کشت را آبیاری می کنند . بندر امام شرایط مناسب جهت آبیاری جو را دارد . یکی از عوامل بسیار مهم موثر بر کیفیت جو کودی است که برای رشد بهتر گیاه جو از آن استفاده می کنند .

هر چه کود ارگانیک و طبیعی باشد ، جو کشت شده نیز بهتر و سالم تر است . اما یک روش کاملا غلط که برای کود دادن به کشت از آن استفاده می کنند ، استفاده از کود های شیمیایی است . کود های شیمیایی ظاهر محصولات را زیبا می کند اما مواد سمی خطرناکی را وارد دانه جو می کند که در طولانی مدت سبب بروز سرطان می شوند . بهتر است از کود گاو و یا کود طیور از جمله کود مرغ برای کود پاشی استفاده کرد . زیرا محصول ارگانیک شده و بدون مضرات کود های شیمیایی خواهد شد.

فروش تضمینی جو دامی مرغوب بندر امام

فروش تضمینی جو دامی مرغوب بندر امام این کمپانی در زمینه فروش و عرضه ی جو دامی فعالیت می کند . این شرکت جو را با کیفیت مرغوب به بازار عرضه می کند . فروش تضمینی جو از افتخارات ایشان است . این مجموعه در تلاش است تا با ارائه محصولات با کیفیت رضایت خریداران و مشتری ها را کسب کند ، قیمت گذاری این مجموعه منصفانه و متعارف است . هم چنین بر مراحل کشت جو نظارت می کند تا تمامی استاندارد های لازم هنگام کشت رعایت شوند و سپس اقدام به خرید می کند ‌.

وب گاه این مجموعه تمامی اطلاعات لازم راجع به این مجموعه را در اختیار مراجعه کنندگان قرار می دهد .

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *