نخود کرمانشاه نیز مثل دیگر حبوبات دارای کیفیت ها و سایزهای گوناگونی می باشد.

شرکت های پخش نخود کرمانشاه این محصول را به صورت مستقیم و عمده به سراسر ایران ارسال می کنند.

شرکت های پخش نخود کرمانشاه در بازار ایران دارای محصولی با کیفیت و شناخته شده هستند.

شرکت پخش نخود کرمانشاه

5 نکته جالب در مورد انواع نخود

5 نکته جالب در مورد انواع نخود نخود گیاهی یک سالست و در دسته حبوبات جای دارد و یکی از نکته های مهم در مورد گیاه این محصول این می باشد که از مقوی ترین و قدیمی ترین حبوبات به حساب می آید.

از خواص و نکته های جالب در مورد نخود می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱_ رفع موهای زائد صورت: که برای این کار می توان مقداری زردچوبه را با آرد نخود مخلوط کرد و یک مایع خمیری درست کرد بعد این مخلوط را به صورت ماسک به مدت یک ربع بر روی صورت قرار داده و با استفاده منظم از این اسکراب به مدت یک ماه می توان اثرات آن را مشاهده کرد.

۲_ رفع چین و چروک پوست: منگنز موجود در نخود باعث از بین رفتن چین و چروک پوست می شود.

۳_ تقویت موهای سر: پروتئین موجود در این محصول باعث تقویت موهای سر می شود.

۴_ کاهش خطر حمله های قلبی: به خاطر داشتن فولات زیاد باعث کاهش سطح اسید آمینه بدن شده که کاهش سطح اسید آمینه در بدن باعث پایین آمدن خطر بیماری و حمله های قلبی می شود.

۵_ پاکسازی بدن و مانع از تپش قلب که به خاطر مواد معدنی موجود در این محصول پر کاربرد است.

نمایندگی عرضه نخود کرمانشاه

نمایندگی عرضه نخود کرمانشاه نمایندگی های عرضه نخود کرمانشاه با همکاری کشاورزان این منطقه همواره محصولات تولیدی این مناطق مثل نخود داهات و نخود زرد تکاب را با قیمت اصلی و به شکل مستقیم و بدون هیچ واسطه ای در اختیار استفاده کنندگان قرار می دهند.نخود از حبوبات بسیار مناسب و پر مصرف جهت تناسب اندام است نخود خام باعث جلوگیری از بیماری‌های قلبی عروقی می شود.
این محصول سرشار از ویتامین‌ ها و مواد معدنی است و به همین دلیل برای سلامت بدن مفید است.

نخود کرمانشاه از نظر سایز و اندازه و همین طور کیفیت دارای انواع گوناگونیست که همین تنوع باعث می شود قیمت های یکسانی هم نداشته باشند و دارای قیمت متغیر باشد و از دلایل دیگر که بر روی قیمت این محصول تاثیر می گذارد می توان به عرضه و تقاضا برای این محصول و میزان کاشت و برداشت محصول از زمین های کشاورزی اشاره کرد.

نمایندگی های نخود کرمانشاه دارای محصولاتی شناخته شده در بازار جهانی هستند که هم در بازار داخلی و هم در بازارهای خارجی از میزان تقاضای قابل توجه ای برخوردار هستند و این محصول نظر مصرف کنندگان زیادی را به خود جلب کرده است که این تقاضای زیاد برمی گردد به کیفیت بالا و مرغوبیت عالی محصولات که همواره علاوه بر بازار داخلی باعث عرضه و صادرات به کشورهای دیگر نیز شده است.

به صورت روزانه مصرف کنندگان از طریق نمایندگی ها می توانند اطلاعات دقیقی از قیمت روز این محصول با کیفیت را به دست آورند.

از دیگر خواص درمانی نخود سبز، می توان به خواصی همچون پوست، مو، خواص نخود برای رفع موهای زائد، قند خون، کاهش کلسترول و غیره اشاره کرد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *