کارخانه تولید جو دامی بندر امام، یکی از شرکت های فعال در زمینه تولید و صادرات این محصول بوده که بدلیل حجم تقاضا از خارج از کشور رونق زیادی دارد. کارخانه های این محصول انواع مختلفی از جو دامی باکیفیت را تولید کرده و به دست مشتریان داخلی و خارجی می رسانند، کارخانه ها بنا به درخواست مشتریان خود باید بتوانند طیف های گوناگونی از نیاز مصرف کنندگان خود را چه از لحاظ تنوع در محصول و چه از نظر قیمت پوشش دهند.

کارخانه تولید جو دامی باکیفیت در بندر امام

انواع خواص عالی جو دامی چیست؟

انواع خواص عالی جو دامی چیست؟ دادن جو دامی باکیفیت به دام ها، باعث افز‌ایش کیفیت سطح گوشت و فرآورده های آن ها می شود. این محصول چون دارای ویتامین E بالا و پروتئین زیادی است به عنوان یک مکمل غذایی مفید و عالی برای تغذیه ی دام ها شناخته شده است‌. این محصول باعث کاهش بیماری ها و مرگ و میر در بین دام ها می شود.

ویتامین E موجود در این محصول، باعث تقویت سیستم ایمنی بدن دام ها می شود. دام ها برای رشد به انواع ویتامین ها و مواد مغذی نیاز دارند به همین دلیل برای افزایش سلامتی دام ها باید به آن ها جو داده شود، جو دامی بسیار غنی بوده یعنی تمام ویتامین ها و مواد مورد نیاز برای تقویت دام را دارا می باشد.

ویتامین E یکی از بهترین ویتامین های موجود در جو دامی می باشد که با مصرف روزانه ی دام از جو باعث می شود تا سیستم ایمنی بدن دام و طیور قوی شود چون سرشار از آنتی اکسیدان های بسیار قوی است و در برابر ترکیب های شیمیایی محافظت و مراقبت خواهد کرد.

خواص جو دامی عبارتند از:

  • از کربوهیدرات بالایی برخوردار است.
  • ارزش غذایی بالایی دارد.
  • مناسب دامداری ها است.
  • سرشار از انواع و اقسام ویتامین ها، پروتئین و پتاسیم می باشد.

جو دامی بندر امام چه ویژگی هایی دارد؟

جو دامی بندر امام چه ویژگی هایی دارد؟ جو دامی بندر امام نیز، همانند برنج و گندم از محصولات زارعی است که بسیار از تولید بالایی بعد از گندم برخوردار است. جو از آن دسته محصولاتی است که در میان دامداران از محبوبیت بیشتری برخوردار است که به غیر از علوفه هایی که برای دامداری و مرغ داری ها مورد استفاده قرار می گیرد در صنعت دارویی و شیمیایی نیز قابل استفاده است.جو دامی، برای دام ها خوراکی بسیار مناسب و ارزشمند به حساب می آید همچنین به علت دارا بودن مقدار زیادی از کربوهیدرات کیفیت آن نسبت به بقیه مواد بالاتر است.

ویژگی های جو دامی عبارتند از:

  • خط تولید جو دامی، توسط دستگاه های کاملا مخصوص انجام می شود یعنی بیشتر جوانه ها را با استفاده از اتاق های کشت مخصوص پرورش می دهند بدون اضافه کردن هیچ مواد شیمیایی یا کود های مضرر، خط تولید جوانه های جو کاملا به صورت طبیعی و کاملا ارگانیک می باشد و همین باعث شده است تا بیشتر مردم به مقدار بسیار انبوهی این جو را خریداری کنند.
  • جذب جو دامی نسبت به دیگر جو ها بیشتر و بالاتر می باشد.

تامین کننده جو دامی درجه یک بندر امام

تامین کننده جو دامی درجه یک بندر امام تامین کننده جو دامی درجه یک بندر امام، انواع و اقسام جو های دامی بسته بندی را آماده و تامین می کند و شما به عنوان خریدار، می توانید هر کدام را که می خواهید را برای خود خریداری کنید و خوب است بدانید که این محصول، در بازار داخل تولید می شود و برای همین هم از کیفیت بالایی برخوردار می باشد، اصلا مهم نیست که شما در کدام شهر هستید، در دورترین نقطه و یا نزدیک ترین نقطه، هر کجا که باشید می تونید به راحتی خرید کنید.

تامین کنندگان جو دامی ایرانی، امروزه با قدرت در حال فعالیت رسانی به مردم عزیز کشور می‌باشد و این محصول با قیمت بسیار ویژه در اختیار تمامی افراد قرار داده است که افراد بتوانند آن را با قیمتی بسیار مناسب تهیه کنند قیمت این محصول کاملاً ثابت بوده است و هیچ نوساناتی در سراسر کشور نداشته که افراد بتوانند به راحتی آن را خریداری کنند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *