کارخانجات خوراک دام نیشابور با تولید محصولی با کیفیت و ارزان قیمت توانسته سود بالایی عاید خود کند. و به عنوان بزرگترین و اصلی ترین تامین کنندگان مکمل دام در ایران شناخته شده است. این شرکت حجم عمده ای از محصولات خود را از این مجموعه به فروش می رساند و بسیار پر خاصیت بوده و به رشد دام کمک شایانی می کند.

کارخانجات انواع خوراک دام نیشابور

آشنایی با انواع خوراک دام نیشابور

آشنایی با انواع خوراک دام نیشابور خوراک دام نیشابور انواع و اقسام مختلف دارند که عبارتند از:

  • علوفه
  • کنسانتره دامی
  • ضایعات علوفه ها که بخش مهمی از تغذیه یک دام است.

خوراک دام بسیار مقوی بوده و و ارزش غذایی بالایی دارد. و به دو صورت صنعتی و حرفه ای تولید می گردد و همچنین بسیار خوش خوراک و پر خاصیت می باشد. به صورت کلی به هر خوراکی گیاهی که دارای حجم زیاد و ارزش غذایی باشد علوفه گفته می شود، علوفه های گیاهی انواع مختلف دارند از جمله:

  • یونجه: از جمله علوفه های است که ارزش غذایی بسیار زیادی دارد و غنی از پروتئین و کلسیم می باشد و برای گاو شیری بسیار مناسب است.
  • علف باغ: این نوع علوفه باعث در چرب شدن شیر گاو می شود و برای جلوگیری از خروج سریع خوراک های آردی استفاده می شود.
  • سیلاژها: جز علوفه می باشد و به هضم بهتر غذا کمک می کند و بیشتر در فصل زمستان و پاییز استفاده می شود.
  • کاه ها: ارزش غذایی بالایی ندارد

کنسانتره دامی از مخلوط علوفه های آردی به همراه ویتامین و مواد معدنی تولید می شود. که شامل جو و گندم، تفاله مرکبات و چغندر، سبوس گندم و کنجاله سویا، کنجاله هسته خرما و آفتابگردان و مکمل های دامی است. ضایعات تغذیه دام از برخی مواد غذایی تولید می شوند که شامل موارد زیر گزینه های زیر می باشد:

  • نان خشک
  • سبوس برنج

شرکت فروش خوراک دام نیشابور

شرکت فروش خوراک دام نیشابور شرکت خوراک دام در این راستا با ارائه محصولی ارگانیک توانسته سود بالایی عاید خود کند. فروش خوراک دام با کیفیت عالی و قیمت مناسب از این مجموعه انجام می شود. و محصولات با کیفیت ایرانی به صورت عمده به مشتری عرضه می کند. از مهمترین اهداف و خط مشی های این مجموعه می توان به مشاوره و راهنمایی مشتری در امر انتخاب محصول و با در نظر گرفتن شرایط مشتری اشاره نمود.

قابل ذکر بوده قیمت این محصول ثابت نبوده و با توجه به کیفیت، نوسانات بازار، میزان عرضه و تقاضا و شرایط اقتصادی کشور تغییر می کند. برای اطلاع از قیمت به روز این افزودنی ها با کارشناسان مجموعه ما در ارتباط باشند. همچنین خرید از این مجموعه برای خریدار بسیار ارزان قیمت می باشد و خریدار می تواند با کمترین هرینه باکیفیت ترین محصول را خریداری کند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *