از خواص جو محلی بوکان چه می دانید؟

جو از غلات بسیار محبوب و پرخاصیت است. مناطق زیادی در ایران زیر کشت جو هستند. جو محلی بوکان یکی از پرطرفدارترین غلات موجود در بازار است. یکی از دلایل فروش بالای این محصول قیمت پایین و ارزان آن در کنار کیفیت مرغوب است. پخش کننده جو بوکان این محصول را به هر میزان درخواستی در پایین ترین قیمت ممکن در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد.

جو محلی بوکان

 

از خواص جو محلی بوکان چه می دانید؟

 

بدون اغراق می توان جو محلی بوکان را محصولی با خواص شگفت آور معرفی کرد. مصرف این جو به حفظ سلامتی کمک بسیاری می کند چرا که جو بوکان سرشار از انواع ویتامین و مواد معدنی مورد نیاز بدن می باشد. در ادامه نگاهی خواهیم داشت به فواید این محصول.

کنترل کلسترول

کلسترول یکی از عوامل بیماری زای خطرناک است که بالا رفتن میزان آن در بدن ممکن است منجر به مشکلات جدی قلبی گردد. جو بوکان یکی از خوراکی های مفید برای کاهش کلسترول بدن است. با مصرف این جو شما به میزان قابل توجهی در مقابل خطرات کلسترول مصون خواهید ماند.

تقویت سیستم ایمنی

جو بوکان یک تقویت کننده طبیعی برای سیستم دفاعی و ایمنی بدن شماست. این جو به دلیل ویتامین C فراوان ایمنی بدن شما را بالا می برد و مقاومت بدن را در مقابل بیماری ها افزایش می دهد. مصرف جو خصوصا در فصل سرما برای تقویت بدن مفید است.

درمان یبوست

دیگر خاصیت جو محلی بوکان درمان یبوست است. این محصول از دیرباز به عنوان یکی از درمان های یبوست شناخته می شود. افرادی که دچار یبوست هستند با مصرف این جو شاهد بهبود چشمگیر بیماری خود بودند.

مصرف جو بوکان خواص دیگری نیز دارد. به عنوان مثال کلسیم این محصول بیش از 10 برابر کلسیم شیر است که بسیار جالب توجه به نظر می رسد. همچنین جو به دلیل داشتن آهن فراوان برای افراد مبتلا به کم خونی نیز مفید است. جو بوکان به درمان نقرس نیز کمک می کند.

پخش کننده جو محلی ارزان بوکان

قیمت به روز جو محلی بوکان

قیمت جو بوکان معمولا ثابت نیست. عوامل زیادی در تعیین قیمت این محصول اثر گذار هستند. به عنوان مثال حجم خرید و شرایط روز بازار و همچنین فصل عرضه محصول در تعیین قیمت دخیل هستند.

بهترین راه برای خرید این محصول با ارزان ترین قیمت، مراجعه به مرکز پخش جو بوکان است. در این مرکز به دلیل عرضه مستقیم محصول قیمت نهایی بسیار پایین تر از قیمت بازار است. قیمت این جو در بازار به دلیل گذر از واسطه های متعدد بسیار بالاتر از قیمت عرضه مستقیم است. برای اطلاع از قیمت دقیق و به روز این جو و همچنین آشنایی با برترین عرضه کننده محصول می توانید از کمک کارشناسان فروش بهره بگیرید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *