پخش کننده جو دامی عمده به صورت کیسه ای و با کیفیت بالا و مرغوبیت مورد انتظار مشتریان به صورت مستقیم به کاربران عرضه می گردد. جو دامی یکی از ارکان های مهم در جیره غذایی نشخوار کنندگان است که در فصول سرد و معتدل تقاضای بازار نسبت به آن بالا می رود و می تواند باعث افزایش پروتئین شیر در دام‌ها شود.

پخش کننده جو دامی عمده کیسه ای مرغوب

بررسی ویژگی های بارز جو دامی مرغوب

بررسی ویژگی های بارز جو دامی مرغوب

جو یکی از غلاتی است که از دیرباز در جیره غذایی دام و طیور مورد استفاده بوده است و به دلیل مواد مغذی آن و در دسترس بودن و در عین حال ارزان بودن پس از گندم دومین ماده پر مصرف در رژیم غذایی دام‌ها به خصوص نشخوار کنندگان می باشد.
با توجه به وجود دامداری‌های متعدد و بستر مناسب در کشور برای پرورش دام و طیور یکی از محصولات پر کاربرد کشاورزی در ایران جو می باشد و علیرغم کشت جو دامی در کشور اما به دلیل تقاضای بیش از عرضه در بازار این محصول از کشورهای مهم تولید کننده جو دامی وارد می شود.

همه ی انواع گندم امروز تهران از لحاظ شکل، اندازه و میزان ترکیبات موجود در آن ها یکسان نمی باشند و بر اساس همین تفاوت ها، دارای تنوع بسیاری هستند که می توانید آن ها را از هم تفکیک نمایید.

جو در دو رقم سفید و زرد وجود دارد که نوع سفید آن مرغوب تر بوده و از بازار پسندی بیشتری برخوردار است و بیشترین جو وارداتی از کشور روسیه می باشد که سفید رنگ بوده و بیشترین شباهت به جوهای ایرانی را دارند و می توان گفت روسیه جزء بهترین تولید کننده های جو دامی می باشد.
بیشترین مصرف جو در گاوداری‌ها می باشد که با داشتن مقادیر پایین تر ویتامین و مقدار بالای پروتئین باعث افزایش پروتئین شیر می شود و در حدود 50 درصد جیره غذایی گاوهای شیری را تشکیل می دهد که البته برای سایر سنین نیز قابل استفاده است.

مناسب ترین خاک برای کشت جو دامی چیست؟

مناسب ترین خاک برای کشت جو دامی چیست؟

جو گیاهی از تیره گندمیان بوده و از نظر ظاهری نیز سنبله و دانه های آن شباهت بسیاری به گندم دارد و تنها با بررسی‌های دقیق و تخصصی می توان تفاوت آنها را تشخیص داد اما به لحاظ نیازها و توقعات رشدی و مواد مغذی بسیار متفاوت است.
به طور کلی جو نسبت به گندم مقاوم تر بوده و نسبت به خشکی حساسیت کمتری داشته و ارقام مختلفی دارد که گونه های مقاوم به سرما جز ارقام محبوب بوده که در مناطق سردسیر به خوبی محصول می دهند به طوری که کشور روسیه در تولید جود دامی رتبه نخست در جهان را دارد.
صرف نظر از آب و هوا نکته مهم در کشت جو خاک آن است به طوری که خاکی که جو در آن کاشته می شود باید غنی و حاصلخیز باشد البته نیازهای کودی و تغذیه ای آن مشابه گندم است و فقر نیتروژن و فسفر خاک می تواند رشد و باروری جو را محدود کند البته به طور کلی جو مخصوص دامی نیاز کودی بیشتری نسبت به جو خوراک انسان دارد چرا که عمده منبع تامین پروتیین دام و طیور غلات می باشد و همان طور که مطلع هستید دام‌ها توانایی مصرف گوشت و سایر مواد غذایی مغذی را ندارند بنابراین حداقل 50 کیلوگرم نیتروژن در هر هکتار برای کشت جو دامی مورد نیاز است.

تولیدکنندگان جو دامی درجه یک عمده

تولیدکنندگان جو دامی درجه یک عمده

همان طور که مستحضر هستید با دسترسی آحاد مردم به تکنولوژی و تجهیز اقصی نقاط جهان به اینترنت بسیاری از رویدادهای زندگی شکلی نوین و جدید به خود گرفته‌اند که خرید و فروش نیز از این قاعده مستثنا نیست به طوری که هر ساله شاهد رشد 15 درصدی کسب و کار اینترنتی نسبت به نوع سنتی هستیم.

اولین ویژگی نخود سبز امروز، داشتن بافت کاملاً یکدست است زیرا برخی ارقام اگر دچار آفت شده باشند، رنگ آنها به زرد یا قهوه ای تغییر خواهد یافت و بافت نسبتاً سفتی و محکمی دارند.

برای تهیه جو کیسه ای عمده کافی است کمی در اینترنت جست و جو کنید تا با بهترین مراکز تولیدکنندگان جو دامی آشنا شوید، در خرید به صورت مستقیم و آنلاین نه تنها در وقت و هزینه نقل و انتقال شما صرفه جویی می شود بلکه با حذف دست دلالان و واسطه گران شاهد کاهش هزینه های نهایی محصول سفارش داده خواهید بود و سفارش خود را به هر میزان که مایل باشید در محل کار یا هر مکان دیگری که تمایل دارید و دسترسی پستی به آنجا امکان پذیر است می‌توانید دریافت نمایید.
در انتها لازم به ذکر است برای خرید بهتر است از نمایندگی‌ها و سایت‌های مجازی معتبر که دارای نماد الکترونیکی اعتماد هستند استفاده نمایید چرا که در این صورت کالای دریافتی شما به نوعی دارای ضمانت نامه یا گارانتی بوده و در صورت هر گونه مشکل به راحتی می توانید با سایت فروشنده ارتباط برقرار نمایید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *