پخش کننده جو دامی پیرانشهر به صورت کیسه ای و با کیفیت بالا و مرغوبیت مورد انتظار مشتریان به صورت مستقیم به کاربران عرضه می گردد. جو دامی یکی از ارکان های مهم در جیره غذایی نشخوار کنندگان است که در فصول سرد و معتدل تقاضای بازار نسبت به آن بالا می رود و می تواند باعث افزایش پروتئین شیر در دام‌ها شود.

پخش مستقیم جو دامی پیرانشهر در بازار

راهنمای تهیه جو دامی پیرانشهر با کیفیت بالا

راهنمای تهیه جو دامی پیرانشهر با کیفیت بالا امروزه ما در این وب سایت در سعی و تلاش هستیم تا بتوانیم برای شما مطالب و اطلاعاتی را به طور خلاصه در مورد محصولات مورد نظرتان به ثبت برسانیم تا شما بتوانید در این زمینه بهترین انتخاب را داشته باشید. شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که نکته در خرید جو دامی اعلا و درجه یک چه چیز گی می تواند باشد به همین دلیل ما برای شما در این زمینه مواردی را به طور خلاصه به ثبت رسانده ایم تا بتوانید دانش و شناخت خودتان را افزایش دهید. جو دامی اعلا این روزها توسط تولیدکنندگان در کارخانه های مجهز و پیشرفته در سطح بالایی از کیفیت تهیه شده است.

خوراک های که به عنوان دام برای حیوانات تهیه می شوند نیز به مانند دیگر اقلام وارداتی باید دارای مرغوبیت کافی باشد.این مرغوبیت باعث کمک به پرورش دهی بهتر طیور می شود و اثری مستقیم بر شیر دهی دام می گذارد علاوه بر این جو به علت داشتن پروتیین بالای که دارد یکی از منابع غذایی غنی می باشد که معمولا بهترین غذا برای چارپایان اهلی محسوب می شود.

جو دامی باکیفیت به علت داشتن پروتیین بالا می تواند مرغوب ترین غذا برای دام باشد معمولا جو دامی مرغوب دارای دانه های درشت و عاری از هرگونه افت می باشد که در حین مشاهده ظاهر، شما پی به مرغوبیت آن خواهید برد علاوه بر این با مصرف مداوم آن برای دام و طیور شما خواهید فهمید که شیرد هی حیواناتی مانند گاو و گوسفند از لحاظ کیفی و کمی بهبود پیدا کرده است.

میزان متیونین موجود در جو دامی چقدر است؟

میزان متیونین موجود در جو دامی چقدر است؟ جو یکی از غلاتی است که از دیرباز در جیره غذایی دام و طیور مورد استفاده بوده است و به دلیل مواد مغذی آن و در دسترس بودن و در عین حال ارزان بودن پس از گندم دومین ماده پر مصرف در رژیم غذایی دام‌ها به خصوص نشخوار کنندگان می باشد. با توجه به وجود دامداری‌های متعدد و بستر مناسب در کشور برای پرورش دام و طیور یکی از محصولات پر کاربرد کشاورزی در ایران جو می باشد و علیرغم کشت جو دامی در کشور اما به دلیل تقاضای بیش از عرضه در بازار این محصول از کشورهای مهم تولید کننده جو دامی وارد می شود.

جو در دو رقم سفید و زرد وجود دارد که نوع سفید آن مرغوب تر بوده و از بازار پسندی بیشتری برخوردار است و بیشترین جو وارداتی از کشور روسیه می باشد که سفید رنگ بوده و بیشترین شباهت به جوهای ایرانی را دارند و می توان گفت روسیه جزء بهترین تولید کننده های جو دامی می باشد. بیشترین مصرف جو در گاوداری‌ها می باشد که با داشتن مقادیر پایین تر ویتامین و مقدار بالای پروتئین باعث افزایش پروتئین شیر می شود و در حدود 50 درصد جیره غذایی گاوهای شیری را تشکیل می دهد که البته برای سایر سنین نیز قابل استفاده است.

سفارش جو دامی پیرانشهر با قیمت تولید

سفارش جو دامی پیرانشهر با قیمت تولید خرید جو پیرانشهر از طریق سفارش جو پیرانشهر در این سایت معتبر در حال انجام است. فروشنده بهترین جو دامی محصولی بینظیر و کاملا بهداشتی و سالن و مغذی را برای پرورش دام های شما در حجم های مختلف و به صورت کم ترین قیمت ممکن و خریذی از نوع اینترنتی با سایتی قانونی در اختیار شما عزیزان حتی در دورافتاده ترین مناطق کشور قرار می دهد.

انواع جو دامی کیلویی در این مرکز فروش وجود داشته و مشتریان عزیز می توانند هر نوع از آن را با مشورت کارشناسان خبره ما سفارش دهند. سفارش جو دامی، با کیفیت سفارش خوراک دام به علت پیشرفت تکنولوژی و ارتباطات امروزه به آسانی صورت می گیرد. عرضه جو دامی به تمامی نقاط ایران امکان پذیر است.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *