امروزه محصولات کشاورزی از جمله حبوبات در کشور از توزیع و پخش عمده فراوانی برخوردار می باشد که پخش عمده انواع نخود از جمله نخود زرد دیواندره در استان تهران دارای رونق زیادی است و مشتریان خاص خود را دارا می باشد که با کیفیت عالی و قیمت مناسب به روش مستقیم و بدون واسطه انجام می شود.

پخش انواع نخود زرد دیواندره در تهران

خواص نخود برای لاغری

خواص نخود برای لاغری

یکی از پرمصرف ترین و پرخاصیت ترین مواد غذایی با ارزش در کشور نخود محسوب می شود که از خانواده حبوبات و از ارزش غذایی بالایی برخوردار بوده که در دو نمونه دیم و آبی در کشور کشت می شوند که در نوع خود منحصر به فرد و نیز دارای خواص و کاربرد زیادی است.

نخود محصولی است سرشار از انواع پروتئین ها، ویتامین ها و املاح معدنی غنی مانند: کلسیم، پتاسیم، فسفر، آهن، روی، منگنز، فیبر و غیره که برای درمان انواع بیماری ها به خصوص درمان لاغری بسیار مفید و موثر واقع می شود که دارای طعمی خاص بوده و با ترکیب شدن آن با سایر غذاها از اهمیت زیادی برای سلامتی بدن برخوردار می باشد.

با توجه به خواص زیاد نخود از جمله خواص پروتئینی و فیبر موجود در آن تاثیر زیادی در کاهش اشتها می تواند به کاهش کالری و انرژی و نیز کنترل وزن افراد چاق کمک شایانی نماید.

خرید مرغوب ترین انواع نخود زرد دیواندره

خرید مرغوب ترین انواع نخود زرد دیواندره

امروزه نمایندگی ها و مراکز خرید عمده و مرغوب در سراسر کشور توانسته اند انواع حبوبات را در انواع برندهای معتبر و مجاز با توجه به شرکت های تولیدی در سطح کشور رونق داده که یکی از مرغوب ترین و با کیفیت ترین انواع نخود در کشور نخود صادراتی و نخود درجه یک دیواندره می باشد که از شهرت و جنبه صادراتی بالا و نیز اهمیت فراوانی برخوردار می باشد.

شایان ذکر است علاوه بر نخود دیواندره انواع نخود در شهرهای کرمانشاه، لرستان، شیراز، و دیگر شهرها از محبوبیت خاص و نیز دارای جنبه صادراتی بالایی می باشند که هر ساله با افزایش تولیدات مواجه شده و نیز با تعداد حجم و تعداد سفارشات بالا با کیفیت عالی و قیمت مناسب به روش مستقیم به اکثر کشورهای دنیا از جمله: افغانستان، عراق، کویت، امارات، پاکستان، آذربایجان، ترکمنستان، سوریه، و دیگر کشورها ارسال می گردد که صادرات نقش مهمی بر افزایش تولیدات با کیفیت و نیز اقتصاد کشور را ایفا می نماید.

برای خرید نخود درجه یک و ممتاز دیواندره می توان از طریق نمایندگی ها، مراکز خرید و فروش عمده، مراکز تولید و توزیع و نیز سایت اینترنتی مخصوص محصول با کیفیت عالی این محصول عمده غذایی را به روش حضوری و مستقیم خریداری نمود که خرید بدون واسطه و نیز به روش مستقیم ارزان تر می باشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *