به دلیل افزایش مصرف انواع بذر نخود کیلویی در صنایع مختلف و ارزش غذایی بالای این محصول مراکز زیادی اقدام به واردات بذر نخود نموده اند.

اگرچه تولید این محصول در کشور به میزان زیادی انجام میشود ولیکن به سبب سرعت افزایش مصرف و تقاضای زیاد این محصول در بازارهای داخلی که سبب افزایش قیمت بذر نخود شده است این مراکز تلاش کرده اند در جهت کاهش و ثبات قیمت نوسانات بذر نخود انواع بذر نود با کیفیت و مرغوب را از کشورهای همسایه وارد کنند.

واردات بذر نخود کیلویی

اهمیت اندازه بذر در میزان بازدهی آن

اهمیت اندازه بذر در میزان بازدهی آن اندازه بذر نخود و درشت بودن آن در میزران بازدهی این گیاه تاثیر چشمگیری دارد .

محققان طی ازمایشاتی به این نتیجه رسیده اند که هر چه اندازه و سایز بذر نخود بزرگتر باشد فراورده نهایی از کیفیت بالا و مرغوبیت بیشتری برخوردار است .
هر چه بذر سایز بزرگتری داشته باشد ینی اب و املاح معدنی بیشتری در خود ذخیره کرده است در نتیجه در هنگام استفاده از این نوع بذرهای درشت عملکردهای گیاه حاصل از این نوع بذرها همچون زمان و طول مدت گلدهی ، مدت زمان لازم برای رسیدن دانه و پر شدن آن ، ارتفاع گیاه و وزن فراورده های حاصل و همچنین میزان مقاومت در برابر افت ها و اسیب های محیطی همچون باد و باران و تابش خورشید نسبت به سایر گیاهان بهتر و مطلبوب تر است .

به علاوه بذر های نخود درشت تر به سبب مقادیر بالای کربوهیدارت و فیبر وزن بالاتری دارند که سبب بالا بردن ارزش غذایی این محصول میشود وقوه نامیه بذر در اندازه های بزرگتر این محصول بالاتر است.

فروشگاه مرکزی انواع بذر نخود کیلویی

فروشگاه مرکزی انواع بذر نخود کیلویی این کمپانی تلاش نموده است تا در جهت دسترسی اسان مشتریان و مصرف کنندگان به انواع بذر نخود به صورت کیلویی این محصول را در نمایندگی ها و شعبه های مختلف خود در نقاط گوناگون شهرای مختلف با کیفیت هر چه تمام تر به مصرف کنندگان عرضه کنند. این امر سبب شده است تا با فروش مستقیم و حذف دست انواع واسطه ها و سودجویان و دلالان انواع بذر نخود کیلویی و بسته بندی شده با قیمت پایین و مناسبتری از نظر صرفه اقتصادی به دست مشتریان برسد.

همچنین این مرکز تلاش کرده است برای ان دسته از مشتریانی که به دلایل گوناگون امکان مراجعه حضوری به این نمایندگی ها را ندارند بتوانند از طریق سایت های اینترنتی که این کمپانی راه اندازی کرده است انواع بذر نخود کیلویی را خریداری نمایند .

ضمنا مشتریان میتوانند ضمن خرید اینترنتی از قیمت های روز انواع بذر نخود آگاه شوند و در جهت خرید محصولی با کیفیت و مرغوبیت بالا از راهنمایی مشاوران این مجموعه برخودار گردند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *