یکی از مهم ترین مواردی که در پرورش پرندگان باید به آن توجه ویژه ای شود، تغذیه مقوی و سالم است تا بتوانند رشدی سالم و مقوی داشته باشند. پرندگان هر غذایی که برای آن ها فراهم شود را مصرف می کنند و این وظیفه ما مراقبان است که سالم ترین و مغذی ترین مواد غذایی را برای آن ها تامین کنیم. گندم شکسته یکی از این غذاهای مقوی و مغذی است. می توانید گندم شکسته مرغوب و درجه یک را با طعمی عالی از این مجموعه تهیه کنید.

نمایندگی فروش گندم شکسته مرغوب

میزان مناسب مصرف گندم در خوراک طیور

میزان مناسب مصرف گندم در خوراک طیور در سال های اخیر میزان مصرف گندم به عنوان خوراک طیور به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کرده است و بسیاری از پرورش دهندگان انواع طیور از این دانه برای تغذیه پرندگان خود استفاده می کنند. چرا که این دانه نه تنها مواد مغذی مورد نیاز رشد طیور را در بر می گیرد، بلکه نسبت به سایر دانه ها از قیمت مناسب تری نیز برخوردار است و بنابراین گزینه اقتصادی مناسبی نیز به شمار می رود.

گندم سرشار از پروتئین و نشاسته می باشد و میزان فیبر موجود در آن کم است و منبعی انرژی زا است و در کنار این مواد مغذی هضم راحتی نیز دارد و همه پرندگان جدا از سن و نوع می توانند آن را مصرف کنند و یکی دیگر از مزایای مصرف گندم این است که می توانیم آن را به حجم بالایی و بدون نگرانی از آسیب پرندگان در رژیم غذایی آن ها جای دهیم به طوری که در پرندگان گوشتی گندم حتی تا 50 درصد از میزان غذای این پرندگان را شامل می شود.

البته مانند هر ماده غذایی باید در میزان آن دقت کنیم و تغذیه را با توجه به نوع و سن پرنده پرورشی و با نظر متخصصان مربوط به این زمینه انجام دهیم تا بتوانیم به بهترین نحو شاهد فواید و تاثیرات بی نظیر گندم در پرندگان خود باشیم و طیوری سالم و مقوی را پرورش دهیم.

پخش کنندگان گندم شکسته مرغوب

پخش کنندگان گندم شکسته مرغوب نمایندگی فروش گندم مربوط به بازرگانی داهات بوکان در سراسر کشور موجود است و این مجموعه یکی از برترین پخش کنندگان گندم شکسته با کیفیتی مرغوب و درجه یک است و شما عزیزان می توانید برای تهیه این محصول به نزدیکترین نمایندگی موجود به محل اقامت خود رجوع کنید یا از طریق غیر مستقیم و راه های ارتباطی موجود در سایت با همکاران و مشاوران ما در واحد فروش در تماس بوده و حجم دلخواه خود از این محصول را سفارش دهید.

کیفیت بی نظیر محصولات ارائه شده در کنار قیمت مناسب و راحتی خرید از جمله خدمات این مجموعه می باشد. ما همواره تلاش خود را می نماییم تا با عرضه بهترین محصولات و ارائه برترین خدمات بتوانیم به بهترین صورت پاسخ گوی انتظارات و نیازهای مشتریان گرامی باشیم تا شما عزیزان از خرید خود راضی و خرسند بوده و همواره این مجموعه را برای خرید محصولات خود انتخاب نمایید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *