یکی از بهترین مرکزی که خوراک دام را با مرغوبیت عالی تولید می کند و به مشتریان خود ارائه می دهد، نمایندگی فروش خوراک گاو خراسان می باشد. این نمایندگی در کل کشور دایر می باشد و مختص شهر خراسان نمی باشد و همه دامداری ها می توانند از طریق این نمایندگی ها محصول خود را تحویل بگیرند. نمایندگی این محصول را به صورت عمده با قیمتی بی نظیر به مشتریان تحویل می دهد.

نمایندگی فروش خوراک گاو خراسان

دلایل خرید خوراک گاو خراسان

دلایل خرید خوراک گاو خراسان خوراک گاو به صورت کنسانتره در جیره بندی های غذایی دام به آنان خورانده می شود و از دلایل اصلی که می توان برای این کار نام برد به این صورت می باشد:

  • هزینه نگهداری و پرورش گاو بسیار زیاد می باشد و افراد برای اینکه متحمل ضرر نشوند و زودتر به سرمایه اصلی خود برسند از این خوراک های مقوی برای آنان استفاده می کنند.
  • افزایش و غلظت شیر گاو با خوردن این نوع خوراک ها چند برابر شده و شیری با کیفیتی بالاتر تولید می کند که برای دامداران بهترین سود اوری را دارد.
  • برای پروار کردن گاو از این محصول استفاده می کنند چون گاو با خوردن این خوراک می تواند در زمان زودتر به وزن ایده آل برسد و افزایش وزن چشمگیری را مشاهده می کنیم.
  • سلامتی بدنی گاو از دلیل اصلی این کار بوده زیرا داشتن گوشت و شیری سالم مستلزم داشتن بدنی سالم و غنی از پروتئین می باشد.
  • توانایی بالایی که گاو برای زایمان خواهد داشت نیز دلیل اصلی برای این کار می باشد و دامدار برای سلامت گوساله به دنیا آمده نیز می تواند این خوراک را بدهد.

این نوع خوراک ها نه تنها برای گاو بلکه برای تمامی دام ها اعم از اسب و گوساله یا گوسفند مثمر ثمر می باشد.

قیمت خوراک گاو خراسان ارزان

قیمت خوراک گاو خراسان ارزان قیمت خوراک گاو با توجه به نوع آن و موادی که درون آن وجود دارد متغیر می باشد خوراک دام معمولی با قیمتی ارزانتر و خوراک استارتر با قیمتی بالاتر ولی کیفیتی بهتر به فروش می رسد. تولید کنندگان این محصول را به صورت مستقیم به مشتریان خود ارائه می دهند تا مشتری با قیمتی ارزان بتواند این خوراک را تهیه کند و نیازی به صرف هزینه های زیاد نداشته باشد.

ارزان ترین راه خرید این محصول با قیمتی عالی خرید خوراک گاو به صورت عمده از طریق این وب سایت می باشد. خرید از این وب سایت بهترین راه برای خریدی آسان بوده و مورد استقبال دامدارهای خانگی و صنعتی شده است. خوراک گاو خراسان با کیفیتی عالی همراه بوده و نتیجه ای که از استفاده از خوراک دیده شده است عالی می باشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *