مرکز پخش نخود سه خان اعلا از طریق سایت اینترنتی آنلاین انجام می شود که نرخ این محصول از طریق این مرکز ارزان تر است زیرا فقط ارتباط بین تولید کننده و مصرف کننده برقرار است. مرکز پخش این محصول را با کیفیت و مرغوبیت بالا و به صورت عمده و جزئی به مشتریان در این مرکز عرضه می کند.

مرکز پخش نخود سه خان اعلا

مقایسه انواع نخود سه خان و دو خان

مقایسه انواع نخود سه خان و دو خان نخود ها را بر پایه سایز آن تقسیم بندی می کنند. نخود دوخان از مخلوط دو سایز ۸و۹ میلی متر تشکیل می شود که به نخود آبگوشت  معروف است. نخود سه خان از سه سایز ۷،۸،۹ که باهم مخلوط شده اند.

کنسرو نخود فرنگی به صورت یک دست و همگن شده است. بیش ترین نوع نخود که بیش تر عموم از آن استفاده می کنند این محصول می باشد. نخود سه خان درشت تر از نخود دو خان است و کیفیت و مرغوبیت آن نیز نسبت به دوخان بیش تر است.

استفاده از کنسرو نخود فرنگی چه فوایدی برای بدن دارد؟

کنسرو نخود فرنگی دارای خواصی مانند بهبود هضم، سلامت بینایی، سلامت روان، تقویت پوست، تقویت قلب، کاهش وزن، تنظیم فشار خون و غیره می باشد.

این محصول  در بسته بندی مخصوص به فروش می رسد ولی نخود دوخان به صورت فله ای وجود دارد. نخود های سه خان سطح صافی دارند و با کیفیت هستند و پس از سایز بندی صادر می شوند. نرخ نخود سه خان به دلیل درشت تر بودن از نخود دو خان گران تر است.

فروش مستقیم نخود سه خان اعلا

فروش مستقیم نخود سه خان اعلا  فروش مستقیم نخود درشت صادراتی بدون واسطه از طریق این سایت انجام می شود. نخود درجه یک ارزش قیمتی بالایی برای فروش دارد. نخود با توجه به نوع و برندی که در کارخانه تولید می شود در قیمت های مختلف به فروش می رسد.

نخود سه خان ارزان را می توان از طریق این مرکز که این محصول را به صورت کلی و جزئی می فروشد خرید، با توجه به اطلاعاتی که در مورد قیمت نخود داریم می توانیم در هزینه های خود صرفه جویی کنیم و قیمت مناسب نخود را خریداری کنیم.

یکی از بهترین مرکز فروش نخود درجه یک از طریق سایت اینترنتی می باشد. در فروش نخود سبز در بازار هر چه مرغوبیت نخود بیش تر باشد درجه کیفیت عالی را به خود می گیرد و در قیمت گذاری تاثیر بسزایی دارد. در حال حاضر قیمت نخود سبز در بازار در بسته بندی های 500 گرمی و یک کیلویی بین 35000 هزار تومان تا 100 هزار تومان می باشد.

برای مشتریانی که به صورت جزئی نخود سه خان اعلا را می خواهند در بسته بندی مختلف در این مرکز به آن ها عرضه می شود ولی برای مشتریانی که به صورت عمده ای خواهان این محصول هستند به صورت فله ای برای آن ها صورت می گیرد.

عرضه این محصول در بسته بندی مخصوص یا فله بودن در قیمت و میزان فروش نخود تاثیر زیادی دارد. فروش نخود سه خان به صورت اینترنتی و غیر مستقیم یک گزینه عالی به بازار جهانی محسوب می شود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *