جو داخلی خشک یکی از مهمترین ترکیباتی است که در واحدهای تولید نهاده‌های دامی و در واحدهای پرورش انواع دام و طیور استفاده می‌شود. این نوع جو به دلیل داشتن ویژگی‌های منحصر به فرد، قیمت ارزان و مرغوبیت بالا در سطح وسیع در فصول مختلف سال توزیع می‌گردد. مرکز پخش جو داخلی خشک 20 کیلویی کیسه‌ای، این محصول را با کیفیت بالا و قابل رقابت با جو وارداتی توزیع می‌نماید و به منظور رفاه حال فعالان حوزه صنعت تولید نهاده‌های دامی، عرضه و فروش مستقیم محصول را گسترش داده است.

مرکز پخش جو داخلی خشک 20 کیلویی کیسه ای

خواص جو داخلی خشک برای دام ها چیست؟

خواص جو داخلی خشک برای دام ها چیست؟

جو داخلی مرغوب به عنوان یکی از پرکاربردترین ترکیب در خوراک دام و طیور در شرکت‌ها و واحدهای تولید و پرورش انواع دام مورد استفاده قرار می‌گیرد. خواص بی نظیر جو خشک کیسه ای موجب شده است که در سال‌های اخیر استفاده از این محصول به جای انواع مختلف محصولات وارداتی رواج بیشتری پیدا کند.

از مهمترین خواص جوی داخلی می‌توان به این موضوع مسئله اشاره کرد که این جو حاوی مقادیر بالایی از ویتامین‌ها و املاح ضروری مورد نیاز برای رشد و شیردهی دام است و نیاز به استفاده از انواع مکمل ها را به حداقل ممکن می‌رساند.

گندم امروز تهران با ویژگی های مختلفی عرضه می شود و این به خاطر وجود انواع گونه های آن می باشد که در این بازار ها ارائه می گردد.

همچنین این محصول دارای فیبر غذایی بسیار بالا است. فیبر یکی از مهمترین ترکیباتی است که به رشد بهینه دام کمک می‌کند و از بروز مشکلات گوارشی در دام ها به ویژه گاوهای شیرده جلوگیری به عمل می‌آورد. از دیگر خاصیت‌های جو ممتاز خشک داخلی برای دام می‌توان به راحت هضم بودن آن اشاره نمود. سهولت هضم از بروز مشکلات در دام جلوگیری می‌نمایند و علاوه بر کاهش میزان تلفات، به باروری بهتر و شیردهی بهتر دام کمک می‌کند.

مقایسه جو داخلی خشک با انواع جو وارداتی

مقایسه جو داخلی خشک با انواع جو وارداتی

در بازار عرضه انواع مختلف نهاده‌های دامی و بازارهای فروش انواع ترکیبات و غلات مورد نیاز دام و طیور انواع مختلفی از جو وجود دارد. جو داخلی خشک و جو وارداتی دو محصول مهم از غلات هستند که در فرآیند پرورش دام و مورد استفاده قرار می‌گیرد. جو داخلی و وارداتی از حیث فاکتورهای مختلف قابل مقایسه است هستند. ما در اینجا می‌خواهیم به برخی از تفاوت‌های جوی خشک داخلی با وارداتی اشاره نماییم.

اولین نکته که برای مقایسه جو داخلی با انواع محصولات وارداتی باید به آن توجه شود این است که جو داخلی دارای قیمت بسیار مناسب تری نسبت به محصولات وارداتی است، چرا که این جو از شهرهای مختلف کشور تهیه می‌شود و هزینه‌های مختلفی مانند هزینه ترانزیت و گمرک را ندارد و به همین دلیل با قیمت اقتصادی وارد بازار می‌شود.

همانطور که می دانید نام دیگر این دانه های سبز رنگ، نخود سبز امروز است که دانه های آن داخل یک غلاف بیضی شکل قرار دارند و پخت آن نیز بسیار سریع و راحت است، به همین علت مصرف آن زمان زیادی لازم ندارد.

دومین مسئله در مورد جو داخلی خشک این است که این محصول به دلیل اقلیم خاص ایران دارای ترکیبات غنی‌ترین نسبت به انواع جو خارجی مانند جو چین است و به همین دلیل محصولی مناسب‌تر برای پرورش دام به شمار می‌رود.

از حیث شرایط خرید نیز با توجه به عرضه چو داخلی به صورت مستقیم، این محصول قابلیت دسترسی آسانتری را دارد و می‌توان به راحتی با مراجعه به مراکز عرضه و فروش مستقیم، انواع جو دامی را با قیمت مناسب تهیه نمود.

فروش استثنایی جو داخلی خشک مرغوب ارزان

فروش استثنایی جو داخلی خشک مرغوب ارزان

فروش استثنایی جو درجه یک داخلی خشک و مرغوب ارزان یکی از مهمترین دستاوردهای بازارهای پخش و عرضه مستقیم مانند بازار آنلاین است که موجب شده محصول باکیفیت ایرانی به صورت مستقیم از مزارع وارد صنعت شود.

این امر علاوه بر توزیع محصول تازه موجب کاهش نوسانات قیمت جو در بازار می‌گردد و هم برای تولید کننده و هم خریدار مقرون به صرفه و سودآور است. در بازارهای فروش مستقیم و آنلاین خریداران می‌توانند به صورت مستقیم با تولیدکنندگان ارتباط برقرار نمایند و با توجه به نیاز خود انواع غلات و جو دامی را با کیفیت بی نظیر و قیمت استثنایی تهیه نماید.

در سالهای گذشته، بازارهای فروش آنلاین علاوه بر توزیع جو دامی به صورت مستقیم در بازار داخلی، صادرات این محصول را نیز افزایش داده‌اند و به این ترتیب نقش مهمی در تبادلات اقتصادی ایفا کرده‌اند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *