یکی از مراکز پخش انواع گندم شکسته درجه یک با قیمت مطلوب همین شرکت می باشد. برای اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان واحد فروش در ارتباط باشید و آنها مشاورزه لازم را در خصوص خریدی بهتر و سریع تر ارائه می کنند تا مشتری با کمترین هزینه محصول دلخواه را تهیه نماید و در اولین فرصت محصول، به نشانی مورد نظر مشتری ارسال می شود و از اتلاف وقت و هزینه های جانبی پیشگیری می گردد.

مرکز پخش انواع گندم شکسته درجه یک

هر آنچه که باید در مورد گندم شکسته بدانید

هر آنچه که باید در مورد گندم شکسته بدانید گندم شکسته از خرده های گندم در کارخانه های آرد سازی حاصل می شود و پس از جمع آوری برای خوراک دام و طیور مورد استفاده قرار می گیرد. گندم شکسته از نظر  سطح کیفی دارای درجه بندی متعددی است و گندم شکسته مرغوب فاقد ناخالصی و ترکیبات اضافی می باشد و دانه های گندم شکسته درشت در آن استفاده شده که از لحاظ قیمت گرانتر از نمونه های دیگر است.
این محصول دارای ارزش غذایی بالایی است و می تواند پروتئین و املاح مغذی مورد نیاز برای دام و طیور را فراهم نماید. با توجه به خاصیت بالا، امروزه انواع گندم شکسته متقاضیان زیادی داشته و بسیاری از دامداری ها و مرغداری ها از خریداران عمده این محصول ارزشمند می باشند، چرا که این محصول نقش مهمی در جیره غذایی طیور و دام دارد.

قیمت گندم شکسته درجه یک در سال اخیر

قیمت گندم شکسته درجه یک در سال اخیر قیمت گندم شکسته درجه یک در یک سال اخیر متأثر از نوسانات اقتصادی موجود در بازار همچنین خشکسالی ها اخیر و کمبود بارندگی و …  بوده و با افزایش قیمت مواجه شده است. قیمت گندم شکسته به فاکتورهای متعددی وابسته است و مواردی از جمله کیفیت و نداشتن هر گونه ناخالصی بر قیمت این محصول موثر می باشد همچنین روش خرید، میزان عرضه و تقاضا، نوع بسته بندی و حجم خرید این محصول و … بر قیمت آن تأثیر گذار می باشند.
اگر مشتری به صورت عمده گندم شکسته را خریداری نماید، قیمت پایین و مقرون به صرفه تر از خرید جزیی است و برایش سود خوبی به همراه دارد و امروزه اغلب مشتریان این نوع خرید را ترجیح می دهند.
گندم شکسته صادراتی از سطح کیفی بالایی برخوردار بوده و از مرغوب ترین انواع این محصول برای صادرات استفاده می شود. امروزه بسیاری از کشورهای همسایه خواهان گندم شکسته ایرانی می باشند. به همین منظور شرکت های بازرگانی این محصول را با ضمانت کیفیت و در بسته بندی های متنوع به کشورهای اطراف صادر می کنند و به علت کاربرد فراوان در آنجا نیز مشتریان زیادی داشته و از فروش بالایی برخوردار می باشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *