نخود زرد عمده به علت کیفیت و قوام مناسب در بین ایرانیان طرفداران زیادی دارد. علاوه بر این خواص درمانی آن نیز دلیلی برای افزاش مصرف روزانه آن به ویژه در بین خانم ها است. در این مرکز فروش، انواع نخود زرد با درجات کیفی مختلف جهت عرضه به بازار داخلی و منطقه خاورمیانه عرضه می شود.مرکز فروش نخود زرد عمده

درمان عفونت قارچی با نخود

درمان عفونت قارچی با نخود نخود زرد از نظر طب سنتی منبع غنی از کلسیم است. نشاسته، فسفر، آهن، روغن گیاهی و انواع اسید آمینه ها و ویتامین های موجود در نخود آن را به یکی از محبوب ترین حبوبات در جهان تبدیل کرده است.
در ایران به علت مهیا بودن شرایط آب و هوایی کشت این محصول در تمام طول سال و با تنوع بالایی از نظر شکل ظاهری و درجه کیفی صورت می گیرد. نخود ایرانی را می توان به دو گروه ریز و درشت دسته بندی کرد. ارقام ریز برای تهیه انواع فلافل، کنسرو نخود و … مناسب هستند. نخودهای درشت نیز به صورت بسته بندی یا فله ای به بازار عرضه می شوند که از آنها اغلب برای تهیه انواع غذاهای ایرانی مانند خورشت ها، آش، سوپ نخود و … استفاده می شود.
از نظر درمانی نیز به علت وجود نشاسته و آنتی اکسیدان ها، نخود زرد یکی از داروهای گیاهی برای درمان عفونت قارچی به ویژه در خانم ها است. آنتی اکسیدان های موجود در نخود، برای درمان عفونت ها و همچنین ویتامین های و کلسیم آن تقویت سلامت جسمی را به ارمغان می آورند. برخی دیگر از فواید درمانی انواع نخود درجه یک عبارتند از:

  • از بین برنده انگل های روده
  • درمان کننده درد سینه و تنگی نفس
  • درمان دردهای کلیوی و رفع عفونت مجاری ادراری
  • مناسب برای تقویت مو و افزایش رشد آن
  • رشد استخوان ها و تقویت دندان ها در سنین رشد

صادرات نخود زرد عمده به خاورمیانه

صادرات نخود زرد عمده به خاورمیانه ایران را می توان بزرگترین تامین کننده انواع حبوبات در منطقه خاورمیانه نامید. عدس، نخود، انواع لوبیا و … برخی از ارقام کشت شده در کشور هستند به صورت عمده و بوجاری برای کشورهای مختلف خاورمیانه صادر می شوند.
انواع نخود زرد و سفید دانه ریز و دانه درشت نیز جزء ارقام پرفروش صادراتی به شمار می آیند که مرکز آنها را می توان استان کرمانشاه دانست. برای صادرات نخود زرد نیازمند یافتن بازار هدف و اطلاع از قوانین و مقررات صادراتی خواهید داشت. امروزه به علت افزایش رقابت بین کشورهای تولید کننده در بازار جهانی، سورت کردن انواع حبوبات و بسته بندی آنها نقش مهمی در بازاریابی فروش خواهد داشت.
جهت بهره مندی از جدیدترین اطلاعات در زمینه صادرات حبوبات به کشورهای عربی، روسیه، ترکیه و … می توانید از طریق کارشناسان این مرکز اقدام به سفارش و حتی صادرات مستقیم نمایید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *