امروز دیگر کمتر واحد پرورش دام را در کشور می توان یافت که از خوراک دام پلت استفاده نکند. خوراک علوفه ای به تنهایی نمی ‌تواند احتیاج دام های امروزی را در همه زمینه‌ها تامین کند بنابراین با این خوراک پلت می ‌توان همه کمبودهای موجود در تغذیه دام را جبران نمود. خوراک دام پلت نیشابور یکی از بهترین انواع این محصول در کشور می باشد که توسط مرکز فروش آن به خریداران ارائه می گردد و خریداران می ‌توانند به آسانی در تماس با این مرکز فروش آن را برای هر نقطه از کشور که مایل هستند درخواست دهند.

مرکز فروش خوراک دام پلت نیشابور

مشخصات ظاهری خوراک دام پلت

مشخصات ظاهری خوراک دام پلت خوراک دام پلت دارای یک سری مشخصات ظاهری است که بر اساس آن می توان در مورد کیفیت آن اظهار نظر کرد. رنگ این محصول نشان دهنده نوع ترکیبات موجود در آن است به عبارتی اگر کنسانتره دارای رنگ روشن باشد نشان دهنده وجود مقادیر بیشتر گندم یا ذرت در آن است و چنانچه در ترکیب این محصول از کنجاله سویا بیشتری استفاده شده باشد رنگ آن تیره تر خواهد بود.

مورد دیگری این می باشد که حتماً از یک فروشگاه معتبر عدس درشت ایرانی خود را خریداری کنید و به راحتی به فروشگاه های بین راهی برای خرید آن اعتماد نکنید.

کنسانتره بر اساس نوع دام می تواند اندازه های متفاوتی داشته باشد برای دام های سبک از قبیل گوسفند به اندازه پلت کوچکتر است و این اندازه در دام های سنگین از قبیل گاو های شیری به مقدار قابل توجهی بزرگ تر می باشد.

وجود سطح براق و صیقلی در این خوراک نشان دهنده وجود مقادیر مناسبی از چربی در آن است و خشک بودن و مات بودن رنگ این خوراک نشان دهنده کمبود انرژی در آن می ‌باشد.

خرید خوراک دام پلت به قیمت روز

خرید خوراک دام پلت به قیمت روز خرید خوراک دام پلت از مرکز فروش این محصول و با قیمت روز انجام می ‌شود. این محصول با توجه به نرخ مواد تشکیل دهنده این خوراک یعنی ذرت، کنجاله سویا، تخم پنبه و انواع مکمل ها نرخ گذاری می شود و به همین دلیل دارای نوسانات قیمت زیادی است بنابراین خریداران باید قیمت خوراک دام را قبل از سفارش آن را به دست آورند.

برای خرید و اطلاع از قیمت روز این خوراک گزینه ایده‌آل همین وب سایت اینترنتی است. در این سایت که توسط مرکز فروش این خوراک ارائه شده است اطلاعات مربوط به کیفیت و آنالیز غذایی خوراک آورده شده است و خریداران می توانند به آسانی از بخش فروش سایت نسبت به قیمت روز این محصول مطلع شوند و در نهایت به سفارش خرید خود را ثبت نمایند.

در هنگام خرید عدس باید به: کیفیت، تازگی، عدس ریز خارجی یا درشت بودن، شکستگی و آفت، بو، رنگ و غیره توجه زیادی شود و در صورت خرید عدس بسته بندی شده به نوع بسته بندی آن دقت کنید.

برای خرید خوراک پلت راه های دیگری نیز وجود دارد از جمله این که می توان با شماره تلفن های موجود در این سایت که مربوط به مرکز فروش این محصول می باشد تماس برقرار کرد و ضمن استعلام قیمت سفارش خود را به صورت تلفنی اعلام نمود. سفارشات خریداران با وسیله نقلیه مناسب و در بسته بندی های ویژه پلی اتیلنی در اسرع وقت برای خریداران ارسال خواهد شد تا بتوانند از آن جهت فروش، صادرات یا تغذیه دام ها استفاده کنند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *