نخود یکی از حبوباتی پر مصرف به شمار می رود که به صورت ریز و درشت در بازار دیده می شود. نخود فلافلی یا نخود ریز یکی از پر کاربرد ترین نوع این حبوبات می باشد که دارای قیمت بسیار مناسبی است. این محصول به صورت بسته بندی و فله ای در بازار به فروش می رسد و افراد با توجه به نیاز و کاربرد آن می توانند نخود را خریداری کنند. در مرکز عرضه نخود فلافلی محصول با کیفیت عالی و قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

مرکز عرضه نخود فلافلی

طرز تهیه فلافل با نخود سفید

طرز تهیه فلافل با نخود سفید همانطور که می دانید فلافل یکی از غذاهای فست فودی به شمار می رود که در تهیه آن اگر از مواد اولیه سالم استفاده شود هیچ ضرری به بدن نمی رساند. یکی از اصلی ترین روش های تهیه فلافل با استفاده از نخود می باشد که معمولا از نخود های ریز استفاده می کنند، البته این غذا را با استفاده از عدس بوجاری شده، ماش، بادمجان و سیب زمینی می توان درست کرد.

لازم است برای تهیه فلافل ابتدا نخود ها را با کمی نمک خیس کنیم و چند ساعتی بگذاریم تا آب کاملا جذب نخود ها شود، بعد از خیس خوردن نخود باید آن را همراه پیاز، سیر، ادویه و جعفری داخل مخلوط کن ریخته تا همه مواد یکدست شوند.

زمانی که همه مواد به خوبی با هم مخلوط شد آرد و تخم مرغ را به آن اضافه می کنیم و سپس خوب ورز می دهیم. این مواد را به صورت توپ توپی درآورده و در روغن سرخ می کنیم، فلافل را می توان به صورت ساندویچی و به همراه ماست، انواع سس ها و … مصرف کرد.

خرید عمده نخود فلافلی

خرید عمده نخود فلافلی از بزرگترین مرکز تولید نخود فلافلی می توان به استان کرمانشاه اشاره کرد که نخود تولید شده در این استان دارای طعم و مزه بسیار خوبی است. بازار فروش نخود فلافلی بسیار پر رونق بوده و به عنوان یکی از محصولاتی که زیادی خرید و فروش می شود تبدیل شده است.

در بازار با نخود فلافلی ایرانی و خارجی برخورد می کنیم که هر کدام دارای مشخصات و ویژگی های خاص خود می باشند، ولی نخود فلافلی ایران به دلیل تمیز بودن، پخت آسان، نداشتن کرم و … مورد استقبال افراد زیادی قرار گفته است.

برای خرید نخود فلافلی و عدس پاک شده می توانید به صورت مستقیم و غیر حضوری به سایت های اینترنتی معتبر مراجعه کرده و محصول مورد نظر را در کمترین زمان ممکن خریداری نمایید. همچنین می توانید قیمت روز نخود را قبل از خرید آن به دست آورید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *