از مرکز عرضه جو محلی بوکان، خرید این محصول با کیفیت بی نظیر و همینطور به شکل عمده امکان پذیر می باشد. این غلات که موارد مصرف مختلف داشته و از جمله بهترین فرآورده های کشاورزی به شمار می رود و ارزش زیادی در صنایعی غذایی انسانی و همینطور دامی دارد. به هر صورت، فروش جو بوکان طبق درخواست خریدار به شکل فله ای و یا بسته بندی شده انجام می شود.

مرکز عرضه جو محلی بوکان

ارزش غذایی جو محلی بوکان

ارزش غذایی جو محلی بوکان در اینجا به ارزش غذایی جو محلی بوکان می پردازیم. ولی یک نکته را در نظر داشته باشید که این محصول به شکل ارگانیک کشت و برداشت شده و از نظر تغذیه یک ماده بسیار مهم به شمار می رود. اما در هر 100 گرم از جو، این مقدار عناصر در آن وجود دارد:

  • میزان کالری به 354 کیلو می رسد.
  • قند آن 0.80 گرم است.
  • فیبر محصول 1730 گرم می باشد.
  • چربی آن 2.30 گرم است.
  • کربوهیدرات فرآورده 73.48 گرم است.
  • پروتئین آن 12.48 گرم می باشد.
  • در آن 9.44 گرم هم آب وجود دارد.

گفتنی است که این غلات فاقد کلسترول می باشند، ولی در آنها ویتامین های مختلف از جمله انواع B وجود داشته که بسیار هم مهم هستند. در این بین مواد معدنی جوها نیز بسیار فراوان است که به جزء کلسیم اندک منیزیم و فسفر و غیره به وفور در آن پیدا می شود.

همین نکات دلایل‌ واضحی اند که چرا بر مصرف غلات جو تاکید می شود. قابل ذکر است که از آن بیشتر برای پخت نان های رژیمی و همینطور تهیه سوپ استفاده به عمل می آورند. ضمن این که یک ماده بسیار مقوی در جیره طیور و دام نیز می باشد.

تولید عمده جو محلی در بوکان

تولید عمده جو محلی در بوکان شرکت تولید عمده جو محلی بوکان محصولاتی در دو نوع اصلی را فرآوری می کند. آنها را می توان به دو نوع با پوست و بدون پوست دسته بندی کرد. البته این کار پس از درو فرآورده و همینطور انجام بوجاری در یک فرایند خاصی صورت می گیرد.

به هر حال، تولید چنین محصولاتی با بالاترین سطح کیفی انجام می شود. یعنی کارخانه تمام تلاش خود را به خرج می دهد تا محصولی بدون خاک، شن ریزه و سایر دانه های دیگر را عرضه کند. این مسئله کمک زیادی می کند تا مشتریان متعددی را پیدا نماید.

در کنار این، عرضه آرد و همینطور جوهای خرد شده نیز در پاکت کوچک و کیسه های بزرگ گوناگونی انجام می شود. مشتریانی عمده نیز بیشتر کارخانه جات تولیدی و همینطور پرورش دهندگان دام و طیور می باشند که قادر هستند با قیمت های ارزان، فرآوری عالی و تمیز را به دست آورند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *