نخود آجیلی گونه ای نخود خاص است که با عنوان نخودچی شناخته می شود و در آجیل های مخلوط استفاده می شود و از جمله سالمترین آجیل ها می باشد و از آنجایی که خوردنش لذت بخش است طرفداران زیادی دارد. امروزه در مرکز صادرات عدس بوجاری شده محصولاتی فراهم آمده اند که استفاده از آنها یقینا رضایت مصرف کننده را به دنبال خواهد داشت.

مرکز صادرات نخود آجیلی دستچین

مقایسه انواع نخود آجیلی با دیگر نخودها

مقایسه انواع نخود آجیلی با دیگر نخودها  همانطور که می دانید نخود ها انواع مختلفی دارند که از جمله ی آنها می توان به نخودچی ها اشاره کرد که از نخود های تازه به دست می آیند، این نخود ها دارای ویژگی های خاص خود می باشند و با سایر محصولات تفاوت هایی دارند که در ادامه بیشتر به آنها پرداخته می شود.

نخودچی در حقیقت نوعی آجیل و البته گونه ای نخود پخته و خشک شده است اما سایر نخودها خام هستند و برای استفاده باید پخته شوند.

نخودچی ها که از بهترین انواع نخود صادراتی به دست می آیند برای تهیه آنها نخودهای معمولی را پخته و پوست آنها را جدا کرده و در طعم های مختلفی طعم دار کرده و تفت می دهند تا محصول نهایی به دست آید؛ به همین علت این محصولات بسیار ترد هستند و خوردن آنها دلچسب است.

نخودچی ها معمولا یکدست هستند و دانه های آنها معمولا بزرگ هستند در صورتی که سایر نخودها این ویژگی را کمتر دارا می باشند.

برای تولید این نخودچی معمولا نخود های سایز بزرگتر را برای این کار انتخاب می کنند و چون فاقد پوست هستند دارای سطحی صاف و رنگی زردتر می باشند.

فروش ویژه نخود آجیلی درجه یک

فروش ویژه نخود آجیلی درجه یک  امروزه انواع نخودچی اعلا از بهترین نخودهای تازه تولید می شود که دارای بهترین کیفیت هستند و استفاده از آنها فواید زیادی به دنبال دارد و همواره یک عضو ثابت در ظرف آجیل هستند؛ از این رو این محصول با در نظر گرفتن تمامی نکات بهداشتی به میزان زیادی تولید شده و در قالب بسته بندی های متنوع عرضه می شوند.

در این مرکز جهت فروش نخود آجیلی و عدس پاک شده درجه یک از روش های مختلفی استفاده می شود و بهترین محصولات برای خریداران فراهم آمده است که خرید از آنها یقینا رضایت مصرف کننده را به دنبال خواهد داشت و راه های مختلفی برای خرید آنها در نظر گرفته می شود تا خریداران هر طور که راحتند نیازهای خود را به ثبت رسانده و در موعد مقرر تحویل بگیرند، همچنین تمامی سفارش ها با بهترین قیمت ها و به صورت ویژه به فروش می رسد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *