جو و نخود شکسته یکی از غلات پر مصرف است که به صورت داخلی و خارجی در ایران موجود می‌باشد. جو دامی ایرانی به صورت کنستانتره در خوراک دام مورد استفاده قرار می‌گیرد. جو دامی فله ای و کیسه‌ای توسط تولیدکنندگان و کشاورزان به صورت عمده و کلی در سراسر ایران توزیع و عرضه می‌کنند. بسیاری از مغازه‌های دام و طیور در شهرها و مرکز خرید جو و خوراک دام، این محصولات درجه یک را با مناسب‌ترین قیمت در اختیار مصرف کننده قرار می‌دهد.

مرکز خرید جو دامی ایرانی درجه یک فله

بهترین جو دامی جهت تامین انرژی برای دام

بهترین جو دامی جهت تامین انرژی برای دام

جو و نخود طلایی از گذشته‌های دور تا به امروز در خوراک دام مورد استفاده قرار می‌گیرد گیرد. جو سرشار از پروتئین و مواد مغذی می‌باشد که برای تامین انرژی دام و رشد و شیر دهی بیشتر در دام شیرده استفاده می‌شود. جو به صورت آراد شده ، کامل، غلتک و پلیت شده در بازار موجود می‌باشد که دامداران می‌توان از انواع مختلف جو که گفته شده است در خوراک دام استفاده نمایند. بهترین جو برای تامین انرژی دام، دارای پروتئین، تریپتوفان، متیونین، لیزین، سیستین و مواد مغذی دیگر و ویتامین‌ها می‌باشند. جو آرد شده را می‌توان با مکمل‌های غذایی دام مانند کلسیم و صدف‌های خوراکی مخلوط کرده و به دام داد، همچنین جو آسیاب شده از جذب بالاتری نسبت به جو کامل برخوردار هستند. تخمیر نشاسته جو دامی سرعت بالایی دارند و به خوبی انرژی و نیتروژن را با هم ترکیب می‌کند که این امر موجب جذب آسانتر مواد مغذی می‌شود و باعث تامین انرژی مورد نیاز دام می‌شود.

استفاده از جو برای دام باید با محدودیت‌ باشد و نباید در مصرف جو زیاده روی کرد زیرا موجب نفخ در دام می‌شود و در صورت رعایت نکات مصرف می تواند بازدهی خوبی را در پرورش و رشد انواع دام داشته باشد. کشاورزان و شرکت‌های تولید جو دامی در ایران همیشه سعی بر آن داشته‌اند تا محصولاتی با کیفیت را در اختیار متقاضیان این محصول قرار بدهند‌ و تا موجب رضایت و جلب مشتری بشوند و محصولات نیز فروش بالایی داشته‌ باشند.

عوامل موثر بر کیفیت جو دامی ایرانی

عوامل موثر بر کیفیت جو دامی ایرانی

عوامل بسیاری در کیفیت جو دامی موثر هستند. جو دامی درجه یک و مرغوب رطوبت ندارند و کاملا خشک شده وارد انبار می‌شوند، در صورت داشتن رطوبت بالای ۱۲ درصد جو خیلی زود سیاه و فاسد شده و بوی ماندگی و نم می‌گیرد. بدون آفت هستند و در آن هیچ‌ گونه حشره‌ زدگی و آفتی دیده نمی‌شود. گرمای بیش از حد هم بر کیفیت جو دامی تاثیر می‌گذارد و باعث می‌شود رنگ جو تغییر کند. عوامل محیطی و شرایط کشت و همچنین کودهای استفاده شده در رشد و پرورش جو، نیز در کیفیت جو موثر می‌باشد.

گیاه جو سالم و بدون قارچ و بیماری رشد میکند که این امر در کیفیت محصول بی تاثیر نیست‌، همچنین محصولات جو دامی فله‌ای و کیسه‌ای فاقد هر گونه مواد اضافی مانند سنگ و خاک و شن و فضله‌ی حیواناتی مانند موش و پرندگان هستند و در آن علف‌های هرز و حشرات و دانه‌های دیگر مانند گندم، ذرت، ارزن و غیره وجود ندارد و کاملا یکدست می‌باشند.

فروش استثنایی جو دامی ایرانی اعلا

فروش استثنایی جو دامی ایرانی اعلا

فروش استثنایی جو ایرانی اعلا و درجه یک توسط کشاورزان و شرکت‌های دولتی و خصوصی و بازرگانی‌ها با بهترین قیمت و کیفیت صورت می‌پذیرد. جو دامی ایرانی بسیار مرغوب می‌باشد و علاوه بر وارداتی که از کشورهای روسیه دارند این محصول ایرانی به کشورهای دیگر صادر می‌شود. فروش جو دامی از طریق مغازه‌های و فروشگاه‌های خوراک دام و طیور هم انجام می‌شود، همچنین از طریق سایت‌های اینترنتی نیز می‌توان این محصول را به صورت عمده و جزیی خریداری نمود.

گروه بازرگانی ما در فروش انواع غلات مانند جو دامی فعالیت می‌کند و این محصولات را بدون واسطه و با بهترین قیمت و کیفیت در اختیار مصرف کننده قرار می‌دهد. متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت انواع محصولات موجود در سایت را مشاهده کرده و جو دامی، که یکی از محصولات سایت می‌باشد را به صورت عمده و جزیی خریداری نمایند تا در کمترین زمان ممکن در اختیار شما قرار بگیرد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *