مرکز تولید خوراک گاو شیری هلشتاین این محصول را با بهترین کیفیت تولید و عرضه می کند همین حالا تنها با یک کلیک می توانید این محصول را سفارش دهید و خریداری کنید. تغذیه مناسب در افزایش شیر گاوها بسیار حائز اهمیت است. برای افزایش شیر در گاو ها تنها کافیست به آن ها این خوراک را بدهید.

مرکز تولید خوراک گاو شیری هلشتاین

خوراک گاو شیری در روز چقدر است؟

خوراک گاو شیری در روز چقدر است؟ در تغذیه ی گاو های شیری باید دقت بسیار زیادی داشته باشید گاو های شیری دستگاه گوارش حساسی دارند و باید به موقع تغذیه شوند. یک گاو شیری باید 9 تا 14 وعده در روز خوراک میل کند.

نکات مهم در تهیه ی استفاده از خوراک غذایی دام:

  • متنوع و خوش خوراک باشد
  • از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه باشد
  • از آب تمیز برای گاو استفاده شود
  • به هیچ عنوان از آرد گندم برای جیره غذایی گاو استفاده نکنید زیرا باعث ایجاد نفخ می شود.

اگر می خواهید دام شما در روز 12 کیلو شیر دهد و هم چنین وزن دام شما 500 کیلو گرم است باید در روز 10 کیلورم جیره غذایی میل کند و حاوی دو کیلو گرم کنسانتره می باشد. اگر در تغذیه ی گاو خود از علوفه خشک استفاده کنید باعث رشد بهتر گاو می شود.

اگر می خواهید دام های شما سالم و شیر فراوان بدهند باید حتما تغذیه ی مناسبی داشته باشند باید طبق برنامه به آن ها خوراک دهید کم یا زیاد دادن خوراک باعث ایجاد مشکلاتی نظیر اختلال در دستگاه گوارش کم شدن شیر آن ها کاهش وزن گاو ها می شود.

پس حتما طبق یک برنامه ی اصولی به گاو های خود جیره غذایی دهید تا دام های شما رشد خوبی داشته باشند و شما بتوانید شیری بیشتری از دام های خود دریافت کنید.

مرکز خرید بهترین خوراک گاو شیری

مرکز خرید بهترین خوراک گاو شیری بهترین خوراک گاو شیری را در مرکز خرید با قیمت مناسب خریداری کنید. اگر گاوداری دارید بهتر است این محصول را به صورت عمده سفارش دهید و و از مزایای ویژه سیستم خرید عمده بهره مند شوید. خوارک گاو شیری را به صورت عمده با قیمت ارزان در مرکز خرید خریداری کنید.

اگر به دنبال خرید خوراک گاو باکیفیت و مقوی هستید همین حالا اقدام کنید و این محصول را سفارش دهید. اگر می خواهید گاو های شما تغذیه ی مناسبی داشته باشد باید حتما از این خوراک در جیره ی غذایی گاو های خود استفاده کنید.

و از بابت اقتصادی نیز هزینه ی اندکی پرداخت کنید زیرا از قیمت مناسبی برخوردار است. این مدل خوراک های گاوی از ارزش غذایی بسیار بالایی برخوردار هستند و حاوی پروتئین می باشند.

این خوراک کاملا استاندارد و ارگانیک است و شما بدون وغدغه از کیفیت آن می توانید آن را سفارش دهید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *