گندم شکسته درجه یک یکی از انواع مختلف غذای طیور می باشد. برای تهیه و خرید این محصول می توان به نمایندگی ها و مراکز توزیع خوراک پرندگان مراجعه کرده و اقدام به تهیه و خرید گندم امروز تهران کرد. همچنین می توان برای تهیه این محصول با قیمت مناسب و کیفیت بالا  آن را از تولیدکنندگان پیش خرید کرد.

مرکز توزیع گندم شکسته درجه یک

منظور از گندم شکسته چیست؟

منظور از گندم شکسته چیست؟ گندم شکسته مربوط به زمان برداشت این محصول کشاورزی است که در زیر به طور مختصر آن را توضیح می دهیم:

در موقع برداشت باید دانه های گندم کاملا رسیده بوده و گندم های نارس را برداشت نکرد. برداشت غلات قبل از اینکه به طور کامل برسند باعث پایین آمدن کیفیت و عملکرد محصول می شود.

دانه هایی که به صورت کامل رشد نکرده اند دارای وزنی سبک و چروکیده هستند همین طور مقدار نشاسته آنها کمتر از حد ممکن می باشد و اگر دیر برداشت انجام شود دانه ها بیشتر از حد خشک می شوند که این علت ها خود باعث شکسته شدن گندم ها در زمان خرمن کوبی شده است.

یکی از علت های دیگر که باعث ایجاد گندم شکسته می شود میزان رطوبت گندم در زمان برداشت است که اگر کمتر از حد معمول باشد باعث شکسته شدن گندم ها می شود.

لازم به ذکر است که گندم های شکسته همانند گندم های کامل دارای خاصیت و ارزش غذایی می باشند و فقط شکل ظاهری آنها دستخوش تغییرات قرار گرفته است.

به طوری که گندم شکسته را می توان در غذای طیور جای داده و به طور مستقیم به وعده های غذایی آنها اضافه کرد.

در کل استفاده از گندم شکسته در غذای طیور از گستردگی بالایی برخوردار است جوری که عده ی زیادی از آن به عنوان دان مرغ نام می برند.

صادرکنندگان گندم شکسته درجه یک

صادرکنندگان گندم شکسته درجه یک صادرات گندم شکسته درجه یک از ایران به کشورهای دیگر به علت موقعیت خوب جغرافیایی و آب و هوای مناسب ایران می باشد.

صادرات این محصول از رونق بالایی برخوردار است و جزء کالاهای ارز آور برای ایران به حساب می آید و در بازارهای خارجی دارای طرفداران بسیار زیادی می باشد.

ایران این محصول کشاورزی خوب، مرغوب و با کیفیت را به کشورهایی همچون افغانستان، عراق و سایر کشورهای دیگر صادر می کند.

نخود سبز امروز یکی از محبوب ترین انواع حبوبات در بین خانواده های ایرانی است که نه تنها برای تهیه غذاهای سنتی بلکه برای طبخ انواع فست فود و غذاهای سرد مانند سالاد اولویه نیز کاربرد فراوانی دارد.

بازرگانی های ایران سال های زیادی است که در امر صادرات انواع گندم محلی و شکسته فعالیت می کنند. و در تلاش اند که راه های آسان تری برای انجام معامله های تجاری و به وجود آوردن اعتماد در بین طرفین قرارداد پیدا کنند.

گندم ارگانیک و سبوس های صادراتی ارائه شده توسط شرکت های تولیدی جزء محصولات درجه یک و مرغوب می باشد و با تضمین قیمت و کیفیت به کشورهای دیگر که خواهان این محصول هستند عرضه و ارائه می شوند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *