با شروع دوران بارداری استفاده از خوراکی های ارگانیک نقش موثری در رشد هر چه بهتر جنین و تضمین سلامتی مادر دارد. یکی از خوراکی هایی که می تواند تمامی ویتامین های مورد نیاز خانم های باردار را تامین کند، نخود آجیلی تازه است. در مورد فواید مصرف این محصول در زمان بارداری چه اطلاعات و آماری دارید؟ آیا در مرکز توزیع و مراکز پخش می توان انواع نخود آجیلی را با قیمت ارزان تهیه نمود؟

مرکز توزیع نخود آجیلی

خوردن نخود در بارداری چه خواصی دارد؟

خوردن نخود در بارداری چه خواصی دارد؟ تحقیقات زیادی در مورد تاثیر مصرف نخود در دوران بارداری بر روی خانم های باردار انجام شده است. محققان دریافته اند که گنجاندن نخود در برنامه غذایی هفتگی می تواند خطر سقط جنین را تا میزان زیادی کاهش دهد. علت این امر وجود مواد معدنی، آهن و ویتامین های ارگانیک موجود در بافت نخود است که تقویت قوای جسمی مادران را موجب می شود.
یک فنجان نخود پخته به صورت تقریبی حاوی 60 درصد منگنز است که می تواند در رشد جنین تاثیر فوق العاده ای داشته باشد. برخی دیگر از مهمترین خواص خوردن نخود در بارداری عبارتند از:

  • مصرف نخود در بارداری می تواند خطر حمله قلبی را تا 50 درصد کاهش دهد.
  • کولین موجود در بافت نخود ارگانیک می تواند در رشد مغز و عصب مرکزی جنین تاثیرگذار باشد.
  • ویتامین B6 نخود پخته شده به قدری زیاد است که علاوه بر تامین انرژی روزانه مادر در رشد استخوان های جنین نیز مفید است.
  • نخود تازه حاوی مقادیر زیادی کلسیم و آهن است که از ابتلا به پوکی استخوان و خراب شدن دندان ها جلوگیری می کند.

نکته مهم اینکه زنان باردار باید در مصرف انواع حبوبات جوانب اعتدال و احتیاط را رعایت کنند. بدون شک مصرف بیش از اندازه هر ماده خوراکی می تواند مضراتی را نیز به همراه داشته باشد.

عدس درشت ایرانی به چه مدت زمانی برای پخت نیاز دارد؟

عدس کهنه به زمان پخت بیشتری نیاز دارد و شاید هیچوقت مثل عدس های تازه بعد از پخت نرم و خوش طعم نشوند.

فروش بی واسطه ای نخود آجیلی

فروش بی واسطه ای نخود آجیلی نخود آجیلی از ارقام دانه ریزی به شمار می آید که از آن برای تهیه نخودچی استفاده می کنند. بافت نرم و طعم خوشمزه این محصول موجب شده تا هر ساله با آغاز اعیاد باستانی تقاضا برای خرید آنها افزایش یابد. خرید نخود آجیلی با قیمت رقابتی می تواند از طریق شیوه های نوین و بازارهای بی واسطه صورت گیرد.

توجه داشته باشید که درشت و یا ریز بودن عدس نیز تاثیر مستقیمی روی قیمت گذاری آن دارد هر چه عدس درشت تر باشید قیمت نیز بالا تر است.

برای خرید و سفارشعدس ریز خارجی و درشت با کیفیت بالا و همچنین قیمت مناسب وقت را از دست ندهید و از طریق پل های ارتباطی مشخص شده با همکاران ما ارتباط برقرار نمایید.

باید خاطر نشان کرد که امروزه توزیع نخود ایرانی و خارجی در تمام طول سال بدون کاهش عرضه صورت می گیرد که این امر ثبات قیمت ها را در سراسر کشور موجب شده است. البته طی ماه های اخیر نوسانات بازار وارداتی، اندکی افزایش قیمت ها در انواع حبوبات را به همراه داشته است. خریداران عمده و وارد کنندگان برای اطلاع از تغییرات نرخ قیمت انواع این محصولات می توانند از طریق مشاوران فروش این مرکز اقدام به کسب اطلاع نمایند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *