جو و جو دوسر پرک به دلیل تشابه اسمی زیادی که دارند برخی از مواقع به اشتباه در جای یکدیگر قرار می گیرند. در صورتیکه گیاه جو خوراک دام بوده و جو دوسر پرک خوراک انسانی است. امروزه خواص تغذیه گیاه جو بر همگان مشخص و واضح گردیده است .بنابراین استفاده از جو دو سر پرک خوب و جو دوسر پرک ارزان یکی از مسائل برجسته در استفاده از این محصول می باشد.

مرکز توزیع جو دوسر پرک ارزان

خواص جو دوسر در بدنسازی

خواص جو دوسر در بدنسازی

افرادی که تصمیم بر یک رژیم غذایی مناسب جهت بدنسازی می‌نمایند ،اولین گزینه ای که به ذهنشان می رسد استفاده از پروتئین است. اما شایان ذکر است که کربوهیدرات هایی که در گیاه جو موجود است نیز به اندازه پروتئین مفید و موثر است. و کربوهیدرات ها نیز نقش مهمی در ساخت عضلات دارند.

کربوهیدرات ها علاوه بر برجسته سازی عضلات می توانند در ترمیم ماهیچه ها و همچنین رشد عضله نقش بسزایی داشته باشند. جو دوسر در میان انواع مواد غذایی حاوی مقادیر بسیار زیادی کربوهیدرات است که برای این منظور بسیار مناسب به نظر می‌رسد. به علاوه جو سرشار از مواد غذایی متفاوتی همچون پروتئین ، فیبر، منیزیم ،منگنز،فسفر و روی است که برای بدنسازان بسیار منبع غذایی خوبی به شمار می‌رود.

در هر حال در ورزش ، مصرف جو یک گزینه بسیار خوب و مفید به حساب می‌آید. چرا که اگر قصد کم کردن وزن را داشته باشیم ،جو باعث حس سیری در بدن گردیده و منجر به کاهش وزن می‌شود. همچنین با داشتن کربوهیدرات ها و پروتئین ها موجب عضله سازی و افزایش حجم عضلات می گردد پس جهت بسیاری امور در ورزش و بخصوص در بدنسازی مبع غذایی خوبی به شمار می رود.

بتاگلوکان ، نوعی فیبر است که در جو دوسر موجود است . این ماده علاوه بر حس سیری که به شخص در هنگام استفاده از جو دو سر دست می دهد ، منجر به جلوگیری از بیماری‌های قلبی و عروقی می گردد. همچنین وجود فنولی در جو دوسر که همانند آنتی اکسیدان عمل می‌کند و باعث کاهش التهاب در بدن میشود.

مختصر اینکه، بدنسازان عمدتاً به دنبال ساخت عضلات حجیم در بدن و داشتن عضلاتی بدون چربی هستند و با خوردن جو دوسر که منبع عظیمی از پروتئین‌ها و کربوهیدرات‌ها است می‌توانند به هدف خود دست یابند.و به عنوان محصولی کامل به این ماده غذایی تکیه کنند.

مرجع فروش جو دوسر پرک ارزان

مرجع فروش جو دوسر پرک ارزان جوی دوسر را می‌توان از مرجع توزیع جو دوسر به صورت حضوری و یا اینترنتی تهیه نمود. مرجع فروش جو دوسر معمولا فروشگاه های حضوری و اینترنتی هستند، که به صورت خرده فروشی و یا عمده فروشی به صورت شبانه روزی در خدمت مصرف کنندگان این ماده غذایی با ارزش هستند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *