جو به عنوان یکی از خوراکی های مغذی برای دام به شمار می آید نمایندگی های در سطح شهرها وجود دارد که جو دامی ارزان را در اخیتار دامداران قرار می دهند در ایران به خاطر شرایط مناسب آب و هوایی این محصول به صورت فراوان کاشت می شود مرجع پخش این محصول سعی می کند با حذف واسطه ها این محصول را با کیفیت هرچه بهتر در اختیار خریداران قرار دهد عمده فروشی جو پخش کنندگان این محصول در سراسر کشور می باشند.

مرجع پخش جو دامی درجه یک ارزان

دلایل افزایش کشت جو دامی در ایران

دلایل افزایش کشت جو دامی در ایران در ایرن مصرف جو دامی به خاطر وجود دام های سنگین از قبیل گوسفد و گاو و.. زیاد می باشد برای همین کشور ما از سایر کشوره مثل روسیه این محصول را وارد می کند و همچنین در سال های اخیر به خاطر بارندگی های کم این محصول به صورت کم کاشت می شد و این خود مشکل بزرگی برای دامداران بود امروزه نیز به خاطر اینکه محصولات باغی مانند انار و. دارای قیمت های بیشتر هستند بیشتر کشاورزان به کاشت این محصولات رو آورده اند و کشور را دچار کمبو جو دامی شده است.

استخوان و دندان شما نیاز به مراقبت فراوان و تقویت دارد که شما می توانید در این برهه زمانی با مصرف عدس تازه 1401 و با توجه به ویتامین مهم آن یعنی K هر دو مورد محقق سازید.

اگر این محصول را از کشاورز با قیمت های مناسب بخرندو همچنین بارندگی ها نیز زیاد شود خیلی از کشاورزان این محصول را به صورت دیم و آبی کاشت می کنند تا کشور غنی از این محصول شود در کشور ما در مناطقی که هم کاشت جو و هم سایر میوه ها انجام می شود کشاورزان به خاطر بالا بودن قیمت هر کدام از محصولات به کاشت آن محصول می پردازند و این است که گاهی وقت ها کشور دچار کمبود می شود.

به خاطر داشتن دامداری های زایاد در ایران بیشتر کشاورزان با همکاری دولت توانسته اند تولید جو دامی را در کشور به حد مجاز برسانند هرچند به خاطر دام های سنگین و همچنین وجود پروار بندی های صنعتی باز هم این محصول را باید از سایر کشور ها نیز وارد کنیم جو دامی داخلی دارای ویژگی های خاص خودش است و از این لحاظ که دارای تمامی ویتامین ها و پروتئین ها غنی است و این به خاطر شرایط آب و هوایی ایران است.

مرغوب ترین جو دامی چه مشخصاتی دارد؟

مرغوب ترین جو دامی چه مشخصاتی دارد؟ اگر بخواهیم مرغوب ترین جو دامی را مورد بررسی قرار دهیم اول باید میزان مغزی بودن محصول را مورد بررسی قرار دهید خیلی از جو های دامی هستند که ضعیف و به قول ما کم مغز می باشند ولی جوهای درشت دارای وزن بیشتر و هم به صرف کشاورز و هم دامدار است .

در مرحله بعدی باید تمیز بودن محصول را مد نظر بگیرید خیلی از محصولات هستند که در هنگام برداشت به خاطر عواملی دچار خاک و سنگ ریزه ها می باشند که باعث اضافه وزنی جو می شود و از لحاظ اقتصادی برای دامدار به صرفه نیست علاوه بر آن مصرف آن برای دام باعث بیماری در دام می شود.

از مهم ترین ویژگی های عدس در ایران می توان به: بهبود عملکرد قلب و جلوگیری از بیماری های قلبی، رفع یبوست و کاهش مشکلات گوارشی، پیشگیری از ابتلا به بیماری دیابت، تقویت و تولید ماهیچه های قوی و غیره می توان اشاره کرد.

وقتی که از این مراحل بگذریم می توانید نوع جو را مد نظر قرار دهید همیشه جو سفید از نوع زرد آن بهتر است و دارای تمامی ویتامین ها و پروتئین های مورد نیاز دام می باشد در صورتی که یک کیلو جو سفید با دو کیلو جو زرد برابری می کند و در آخر باید قیمت این محصول را با توجه به کیفیت محصول مد نظر قرار دهید محصول خوب و با کیفیت دارای قیمت بالاتر نیز خواهد بود.

عمده فروشی جو دامی ارزان بسته بندی

عمده فروشی جو دامی ارزان بسته بندی عمده فروشی های جو ایرانی ارزان در سطح شهرها وجو دارد که این محصول را به صورت فله ای و بسته بندی در اختیار دامداران قرار می دهند خرید این محصول مثل سایر محصولات به صورت عمده به صرفه اقتصادی می باشد خرید به صورت مستقیم از شرکت های تولید کننده این محصول به صرفه تر است امروزه با وجود واسطه ها هر محصولی را با قیمت بالاتر به دست خریداران می رسانند و با حذف کردن آن ها هم برای تولید کنند و هم برای مصرف کننده به صرفه اقتصادی است.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *