جو یکی از غلات های مفید دام و طیور می باشد که دارای ارزش غذایی بالایی می باشد. جو دامی هر چقدر با کیفیت باشد طبعا از قیمت بیشتری برخوردار است. مرجع فروش جو دامی باکیفیت ۲۵ کیلویی، محصولات را در بسته بندی های مقاوم و مناسب به فروش می رساند. شما نیز در مراکز معتبر از خرید جو دامی بهره مند شوید.همچنین می توانید در سایت موردنظر ما با صرفه جویی در زمان و هزینه سفارش محصول خود را ثبت کنید.

مرجع فروش جو دامی باکیفیت 25 کیلویی

مقایسه جو دامی باکیفیت با گندم

مقایسه جو دامی باکیفیت با گندم جو یکی از اقلام غلات می باشد که دارای مشتریان زیادی نیز می باشد. جو به دو گونه خارجی و داخلی تقسیم بندی می شوند که از نوع جو داخلی در ایران کشت و برداشت می شود که از پروتئین بالایی نیز برخوردار می باشد.جو دارای خاصیت های فراوانی برای انسان ها و دام و طیور دارد. جو دامی یکی از انواع جو های با کیفیت و سرشار از فواید می باشد که برای دامداران غلات مهمی می باشد. دام ها از آنجایی که خوش خوراک می باشند بهتر است از مصرف جو دامی زیاده روی نکنند چون مصرف زیاد باعث می شود که دام دچار نفخ شود. البته با آسیاب کردن جو املاح معدنی بهتر جذب بدن دام ها می شود.

جو دامی دارای کلسیم بالایی می باشد و به افزایش شیر دام های شیرده کمک می کند. جو در فصل گرم کشت می شود و همچنین در فصل بهار نیز برداشت می شود اما گندم در فصل سرما کشت می شود و در اوایل فصل زمستان برداشت می شود. جو دامی یکی از غلات مهم در برنامه غذایی دام ها می باشد که در مقایسه با گندم از فیبر بیشتری نیز برخوردار می باشد. گندم بیشتر برای پخت نان استفاده می شود که البته نوع گندم قرمز و سخت برای تولید ماکارونی استفاده می شود.

جو دارای ریش کوتاه می باشد ولی گندم دارای ریش بلند می باشد.همچنین جویدن جو دامی زمان بیشتری لازم دارد. جو دامی دارای کربوهیدرات ،چربی، پروتیئن و همچنین منیزیم می باشد. گندم نیز دارای املاح معدنی از جمله نشاسته و پتاسیم می باشد.گندم طعمی ضعیف دارد اما جو طعم قوی تری نسبت به گندم دارد. تامین کنندگان جو، و توزیع کنندگان جو به صورت مستقیم محصولات را برای مشتریان در سراسر کشور ارسال می کنند.

3 نکته مهم برای انتخاب جو دامی باکیفیت

3 نکته مهم برای انتخاب جو دامی باکیفیت همانطور که میدانید جو یک تغذیه مناسب برای رشد و نمو دام ها و طیور می باشد. برای خرید جو دامی باید توجه کنید که از جو دامی با کیفیت استفاده کنید تا بر اثر مرور زمان، جو طعم خویش را از دست ندهند و مزه آن برای دام ها خوشایند باشد. همچنین جو دامی باید به مرور زمان کیفیت خود را از دست ندهد. نکته مهم دیگر اینکه جو دامی دارای تنوع باشد و برای دام و طیور خوش خوراک باشد. از جو خوشبو برای خرید استفاده شود تا موجب افزایش اشتهای دام شود. در زمان خرید محصول توجه شود که جو فاقد کپک زدگی و قارچ باشد. در نهایت باید در حالی که کیفیت بالایی دارد ، قیمت خوبی هم داشته باشد. جو دامی کیلویی و همچنین تنی برای خریداران قابل فروش می باشد.

تامین کنندگان جو دامی باکیفیت درجه یک

تامین کنندگان جو دامی باکیفیت درجه یک جو دامی امروزه با توجه به فواید های زیادی که برای دام و طیور دارد باعث شده که دارای مشتریان و طرفداران زیادی نیز داشته باشد.همچنین جو داخلی باکیفیت یکی از انواع جو های پر فروش می باشد که مصرف این نوع جو از جو خارجی برای دامداران به صرفه تر می باشد. جو دامی، در مراکز مختلفی توسط تیم ماهر به مقدار دلخواه مشتریان پخش و ارسال می شود. تامین کنندگان جو دامی با کیفیت درجه یک، برای مشتریان فروش به صورت مستقیم و غیر مستقیم را قرار داده اند. شما می توانید برای بهره مند شدن از این محصول مرغوب و با کیفیت همین حالا با شماره ای که در سایت قرار گرفته است تماس بگیرید و سفارش خود را به شیوه اینترنتی ثبت کنید. تامین کنندگان جو دامی برای مشتریانی که خرید به صورت عمده دارند ، تخفیف ویژه ای در نظر گرفته است.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *