در کشور ما شهر های مختلفی از جمله بوکان در زمینه ی تولید جو دامی فعالیت دارند، اما با این وجود مراکز فروش متعددی نیز مقدار زیادی از این محصول با ارزش در پرورش دام را از سایر کشور ها وارد می کنند. جو دامی وارداتی تفاوت عمده و چندانی با جو تولیدی داخل کشور ندارد اما از آنجایی که واردات به صرفه ای دارد و همچنین با این کار در بسیاری از موارد از جمله نیروی کارو هزینه به میزان زیادی صرفه جویی می شود پس واردات و فروش آن قطعا سودآور تر خواهد بود.

مراکز فروش جو دامی وارداتی

اهمیت وجود جو در خوراک دام

اهمیت وجود جو در خوراک دام می خواهیم بدانیم استفاده از جو در خوراک دام چه اهمیتی دارد؟ هم اکنون نسبت به سال های اخیر شاهد رشد چشمگیر کشاورزی در مناطق گوناگون داخلی کشور هستیم و و به طور قطع می توان گفت جو یکی از مهمترین محصولاتی است که در زمین های کشاورزی به طور مداوم کشت می شود و یکی از اصلی ترین علت های این موضوع را اهمیت وجود جو در خوراک دام ها باید دانست.

جو انرژی فوق العاده زیادی را به دام ها می دهد و به سادگی باعث افزایش شیر و ماهیچه ی دام ها از جمله گاو، گوسفند و…می شود و از کنار این مسئله به سادگی نمی شود گذشت چرا که یکی از هدف های پرورش دام افزایش گوشت آن ها و هدف دیگر به طور قطع افزایش میزان شیر آن ها است که جو این کار را به راحتی انجام می دهد.

جو سرشار از مواد مغذی و همچنین ویتامین های گوناگون مورد نیاز برای رشد دام ها است و حتما باید در برنامه ی غذایی دام ها وجود داشته باشد اما ناگفته نماند که هضم دانه های جو برای حیوانات مشکل است و نباید آن را به صورت دانه های سالم به خورد دام ها داد.

عرضه کنندگان جو دامی مرغوب

عرضه کنندگان جو دامی مرغوب عرضه کنندگان جو دامی مرغوب بدون تردید با توجه به اهمیت این محصول در پرورش دام هایی پروارتر و نیاز تغذیه ای دام ها به این محصول با دقت فراوان جو را در کیسه ها و بسته بندی های مختلف با وزن و حجم گوناگون به بازار ارائه می کنند. از آنجایی که دامپروری و دامداری در کشور ما از رونق خوبی برخوردار است و یکی از شغل های اصلی در اکثر شهر ها و روستا ها محسوب می شود.

عرضه کنندگان از سود خوبی بهره می برند.امروزه حتی می توان در مراکز فروش جو دامی این محصول را سفارش داد و به صورت عمده و جزئی خریداری کرد، حتما آگاهی دارید که با این کار دست واسطه ها از میان برداشته می شود و شما خرید را با قیمتی ارزان تر انجام خواهید داد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *