سلام چیزی را مشخص نکردید

جو دامی با کیفیت یکی از سازگارترین دانه های تولید شده در شرایط آب و هوایی مطلوب، خاکهای حاصلخیز با ظرفیت نگهداری آب بالا و خاکهایی با PH بین 7-8 است. این گیاه نسبت به گندم مقاومت به خشکی بیشتری دارد، بنابراین جو در آب و هوایی که آب تولید دانه را محدود می کند می تواند بیشترین تولید را داشته باشد. از این رو مشتریان گرامی که قصد خرید این نوع محصول با کیفیت را دارند می توانند با مراجعه به مراکز خرید جو دامی با کیفیت شرکت ما این محصول را با قیمت مناسب خریداری نمایند.

مراکز خرید جو دامی با کیفیت

استفاده دام از دانه کامل جو

استفاده دام از دانه کامل جو جو یکی از محصولات محبوب غلات است. این محصول به صورت دانه ای است و در بسیاری از کشورهای جهان کشت می شود. در کشور ما این محصول بیشتر یک محصول اساسی در خوراک دام و طیور است. این محصول ارزشمند مدتهاست که در کشور ما برای جیره غذایی دام و طیور مورد استفاده قرار می گیرد.

به عنوان محصول ایده آل برای نشخوارکنندگان و غیر نشخوارکنندگان می باشد و یکی از دلایل استفاده از این محصول تأمین انرژی و دیگری تأمین پروتئین است. زیرا این محصول حاوی سیزده درصد پروتئین خالص است. در یک بخش کلی می توان گفت که مقدار این ماده به نوع، وزن و مقدار پروتئینی که در آن وجود دارد، بستگی دارد.

سو استفاده از این محصول باعث نفخ شکم در دام و نرم شدن چربی گوشت در قسمت پرورش می شود. استفاده از این محصول با تمام مزایای آن مانند سایر محصولات محدودیت هایی دارد. برای تهیه این محصول می توانید این محصول را در حالت های مختلف ، آسیاب شده، نورد شده و گلوله ای تهیه كنید كه همگی می توانند برای غذای دام مورد استفاده قرار گیرند.

وقتی محصول به حداقل رطوبت مورد نیاز (13٪) رسید، می توان آن را ذخیره کرد. میزان جذب جو بیشتر از جو کامل است. فقط 50٪ از تلاش دانه ای که به دام داده می شود جذب شده و مابقی نیز دور ریخته می شود، بنابراین توصیه می کنیم نتیجه بهتری از این محصول بگیرید، ابتدا آن را در آرد آسیاب یا آسیاب کرده و سپس استفاده کنید.

شرکت بازرگانی جو دامی با کیفیت

شرکت بازرگانی جو دامی با کیفیت شرکت بازرگانی جو دامی با کیفیت مجموعه ما این محصول را با قیمت ارزانتر و به صورت عمده در بسته بندی های مختلفی همچون به صورت فله ای یا کیسه های مختلف به بازار توزیع می کند که از کیفیت بالایی بر خوردار بوده و باعث شده که حتی کشورهای اطراف هم خریدار و مشتری ثابت این محصول باشند و این محصول را به کشورهای دیگر نیز صادر کنیم. جهت اطلاعات بیشتر شما مشتریان گرامی کافیست به وب سایت رسمی شرکت بازرگانی ما مراجعه کرده و این محصول را خریداری نمایید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *