در حال حاضر قیمت فروش جو دامی عمده در بازارهای داخلی و خارجی بر اساس قیمت تعیین شده از سوی عمده فروشی این محصول عرضه و خریداری می گردد که بر همین اساس از نرخ بسیار ارزان و مقرون به صرفه نسبت به قیمت جزئی آن بهره مند است که عوامل متعددی مانند عرضه مستقیم با حذف دلالان و واسطه گران، و نیز فروش در حجم بالا را شامل می‌شود که تاثیر فوق العاده ای در میزان عرضه و تقاضای آن دارد.

قیمت فروش جو دامی عمده

تاثیر تغذیه دانه جو در دام

تاثیر تغذیه دانه جو در دام

این روزها یکی که از مشاغل بسیار پر رونق در کشور، صنعت دامپروری که افراد زیادی با توجه به تجربه و تخصص خود و نیز سنت خانوادگی خود به تامین گوشت پروتئینی و یا لبنیات بازار مصرف داخلی و خارجی می پردازند که برای این منظور نیازمند استفاده از دانش تغذیه ای مطلوب برای دام خود هستند.

برای اطلاع از قیمت دقیق کنسرو نخود فرنگی، و همچنین خرید نخود مرغوب و با کیفیت بالا، تنها کافی است که با شماره ما تماس بگیرید و تجربه یک خرید مطمئن را داشته باشید.

یکی از مواردی که دامداران برای تغذیه دام خود در نظر می گیرند دانه جو است که با تاثیر بر میزان شیردهی، پرواربندی، افزایش حجم گوشت، سفتی چربی دام و غیره توانسته آنها را به اهداف اقتصادی خود نزدیک نماید.

شایان ذکر است که دانه جو به دلیل داشتن پروتئین بسیار در ساختار خود و نیز راحتی در مصرف و هضم بهتر آن در دام باعث شده تا مورد توجه دامداران قرار گیرد تا علاوه بر سیری زود هنگام دام خود به توانند به رشد آن و نیز زود به ثمر رسیدن این حیوان در جهت تامین بازار گوشت و لبنیات کمک شایانی کنند که بالطبع منافع مالی و اعتباری بسیاری را به همراه خواهد داشت.

البته ناگفته نماند که استفاده بی رویه از این جیره برای انواع دام منجر به نفخ و گاهی از بین رفتن آن خواهد شد بنابر این بهتر است تا با کمک کارشناسان متخصص و نیز حجم مشخص شده از این محصول به تغذیه دام خود بپردازند.

عرضه کنندگان جو دامی عمده

عرضه کنندگان جو دامی عمده

امروزه توزیع و عرضه جو دامی از سوی عرضه کنندگان آن در کیفیت متنوع، بسته بندی در حجم های مختلف و نیز قیمت بسیار منصفانه و عادلانه ای در بازار های مختلف داخلی و خارجی صورت می گیرد که به طور حتم منافع اقتصادی و مالی خود و خریداران را به خوبی در آن در نظر گرفته است.

نخود سبز در بازار چه خواصی برای بدن دارد؟

سلامت قلب، شادابی پوست و کاهش چین و چروک

شایان ذکر است که این عرضه کنندگان جو با ارائه این نوع دانه با ارزش غذایی بسیار بالا برای دام به صورت مستقیم و عمده و تاثیر گذاری بر کاهش قیمت این محصول توانسته مشتریان زیادی را جذب نموده و با کسب اعتماد و رضایت آنها بر میزان عرضه خود افزوده که در نهایت با بدست آوردن سود و ارز آوری به کشور ضمن حفظ منافع مالی خود، در رشد و توسعه اقتصادی کشور نقش بسزایی را ایفا نموده است.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *