باتوجه به اینکه کشور ما در زمینه تولید و عرضه گندم در سالهای اخیر به خود کفایی رسیده بخشی از گندم کشور ما به صورت شکسته به کشور های خارجی صادر میشود.

گندم شکسته صادراتی بعد از آسیاب و خرد شدن در بسته بندی های کاملا بهداشتی و با کیفیت مخصوص صادرات به کشورهای دیگر ارسال میشود.

قیمت عمده گندم شکسته صادراتی

اشنایی با موارد مصرف گندم شکسته

اشنایی با موارد مصرف گندم شکسته گندم شکسته و برنج فجر در بیشتر خوراک دام و انسان وقتی پرندگان و حشرات مورد استفاده قرار میگیرد.

گندم شکسته در بیشتر غذاهای ایرانی جایگاه ویژه ای دارد به طور مثال از گندم شکسته در تهیه حلیم استفاده میشود حلیم نوعی آش است که با گندم به ویژه گندم شکسته و گوشت تهیه میشود و به خاطر ارزش غذایی فراوانی که دارد که حداقل تمام سی روز ماه رمضان در سفره های افطار پیدا میشود.

همچنین از گندم شکسته در تهیه سوغاتی های خاص مثل بلغور یا تلخینه نیز استفاده میکنند.

اما از گندم شکسته در خوراک پرندگان نیز به عنوان دان پرنده استفاده میشود.

گندم شکسته علاوه بر این به عنوان دانه پرندگان در مرغداری ها و سایر مراکز پرورش طیور مثل مغازه های کوچک نگه داری پرنده های تزئینی به صورت عمده مورد استفاده قرار میگیرد

همچنین از گندم شکسته در نوعی از نژاد گاو هلندی برای این استفاده میشود که گاو به مرحله جفت گیری برسد و سپس از طریق سنتی یا تزریق آمپول گاو را باردار میکنند.

بیشتر وارسته های گندم کشت شده در کشور ما برا صادرات به کشورهای دیگر به شکل های مختلف مثل گندم شکسته می باشند

به همین دلیل مراکز بازرگانی زیادی در نقاط مختلف کشور اقدام به جمع آوری و بسته بندی و فروش گندم میکنند

مجموعه بازرگانی دهات بوکان نیز از جمله شرکت هایی است که به عنوان فروشنده گندم شکسته به صورت عمده فعالیت میکند

در تعیین قیمت عمده گندم شکسته پارامترهای زیادی تاثیر گذار است.

از جمله عوامل تاثیر گذار در قیمت گندم عمده گندم شکسته نوع یا گونه استفاده شده در بسته بندی می باشد که هرچه گونه مرغوب تر و با کیفیت تر باشد گرانتر است

و همچنین میزان خورد بودن گندم شکسته نیز در قیمت آن تاثیر به سزایی دارد اما چیزی که پر مسلم است در خرید گندم شکسته مانند برنج هندی به صورت عمده برای دام همیشه قیمت برای خریدار ارزان تر و مقرون به صرفه تر می باشد

فروشنده گندم شکسته صادراتی

فروشنده گندم شکسته صادراتی همانطور که اشاره شد مجموعه بازرگانی دهات بوکان با سالها سابقه فعالیت در زمینه خرید و فروش انواع گندم های وارداتی و صادراتی در داخل کشور سعی دارد محصولات با کیفیت خود را در بستر اینترنت با قیمتی بسیار مناسب در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *