بذر جو درجه1 به روش های گوناگون در بازار مصرف عرضه میشود. قیمت بذر جو درجه یک در بازار مصرف به عوامل مختلفی بستگی دارد .یکی از عوامل تعیین قیمت بذر جو میزان تقاضای این مخصول در بازارهای داخلی و خارجی است .همچنین عواملی همچون روش تولید بذر جو ،کیفیت و مرغوبیت آن ،نحوه بسته بندی و رعایت شرایط بهداشتی و استانداردهای جهانی همه از عوامل تعیین قیمت بذر جو محسوب میشوند .

لازم به ذکر است قیمت عمده بذر جو و برنج بازار به دلیل حذف واسطه ها نسبت به محصولات هم ردیف خود مناسب تر و ارزان تر است .

قیمت عمده بذر جو درجه1

معرفی انواع بذر جو اصلاح شده

معرفی انواع بذر جو اصلاح شده منظور از بذر جو اصلاح شده آن است که از طریق مهندسی ژنتیک یا لقاح غیر طبیعی در بذر جو تغییر ژنتیکی مفید به وجود می اورند که این تغییر سبب برتری بذر جو اصلاح شده نسبت به بذرهای معمولی هم ردیف خود میشود .

بذر جو اصلاح شده اندازه های بزرگتری نسبت به بذرهای معمولی دارد .

به سبب افزایش تقاضا و نیاز در بازار مصرف و همچنین به علت افزایش و رشد جمعیت مهندسان ژنتیک و کارشناسان غذایی تغییری در روند تولید بذر جو به وجود می آورند که این امر سبب میشود محصول نهایی در برابر افت ها مقاومت بیشتری داشته باشد و از کیفیت مطلوبتری برخوردار شود .این نوع از بذر های جو را به دلیل مقاومت بالا در برابر شرایط محیطی میتوان تقریبا در شرایط های مختلف محیطی به راحتی کاشت و برداشت کرد .

بذر جو اصلاح شده انواع مختلفی دارد همچون بذر جوپرک دوسر ،بلغور بذر جو ، بذر جو شش پر ،بذر جو آبی …

همچنین انواع بذرهای جو اصلاح شده به دلیل همان تغییر ژنتیکی در برابر انواع بیماری ها مقاومت بالاتری دارند

نمایندگی پخش بذر جو درجه1

نمایندگی پخش بذر جو درجه1 بازرگانی داهات بوکان با هدف فراهم اوردن دسترسی آسان مشتریان به انواع بذر جو درجه یک و با کیفیت اقدام به ایجاد نمایندگی های مختلف در نقاط مختلف کشور نموده است .

نمایندگی های پخش بذر جو درجه یک و برنج در اصفهان بازرگانی داهات بوکان همچنین کوشیده اند تا بذر جو مرغوب را علاوه بر عرضه حضوری در شعب خود این محصول را به صورت اینترنتی و غیرحضوری از طریق ایجاد سایت های معتبر با نماد اعتماد الکترونیک به دست مشتریان خود برسانند که این امر علاوه بر صرفه اقتصادی سبب صرفه جویی در وقت نیز میشود.

نمایندگی ها پخش بذر جو این محصول با کیفیت را به صورت جزئی و بسته بندی شده و یا به صورت عمده به مشتریان این محصول عرضه میکنند تا با حذف واسطه ها بتوانند قیمت این محصول را پایین بیاورند و به تعادل برسانند.

این امر سبب رضایت حداکثری مشتریان بذر جو درجه 1شده است .

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *