در حال حاضر قیمت روز جو دامی وارداتی را می توان از طریق ارتباط با سایت اینترنتی محصول به طور شبانه روزی به صورت آنلاین و غیر حضوری جویا شد که بر حسب معیارهای مختلفی از جمله: کیفیت، برند، نحوه بسته بندی، تولید و توزیع آن، میزان عرضه و تقاضای بازارهای داخلی و خارجی، کاهش نوسانات ارزی در کشور، استاندارد، ارگانیک و بهداشتی بودن محصول، عرضه مستقیم و بدون واسطه محصول، خرید اینترنتی و دیگر موارد متفاوت است که مشتریان می توانند با مراجعه به این سایت ها از قیمت آن جویا شوند.

قیمت روز جو دامی وارداتی

جو شش پر مخصوص خوراک دام

جو شش پر مخصوص خوراک دام

این روزها دامپروران و صاحبان مشاغل مرتبط با پرورش دام استفاده از جو شش پر را برای تغذیه انواع دام خود از بره های شیری گرفته تا گوساله و یا گاو به کار می برند چرا که از ارزش غذایی بالا و در نهایت تولید برترین دام چه در حوزه پروتئین و چه در تولید شیر برخوردار است.

شایان ذکر است که دوره بازدهی دام ها چه در جهت تولید گوشت و چه شیر توسط جو شش پر بسیار کوتاه بوده بنابر این دامپروران بیشتر تمایل دارند که از آن استفاده نمایند چرا که زود تر به سود و درآمد می رسند.

البته ناگفته نماند که این محصول در رشد و پرواز نمودن دام های نر که تولید مثل می کنند بسیار تاثیر گذار بوده و نیز شیر گاو های شیر ده را به طرز شگفت انگیزی افزایش می دهد که از چشم تیز بین تولید کنندگان دام دور نمانده است.

فروشنده جو دامی وارداتی تازه

فروشنده جو دامی وارداتی تازه

در حال حاضر فروشنده جو دامی وارداتی تازه آن را در کیفیت مطلوب و بسته بندی هایی با حجم های گوناگون و قیمت کاملاً منصفانه و عادلانه در اختیار مشتریان داخلی و خارجی آن به صورت کلی و جزئی قرار می دهد که آنان می توانند بر اساس نیاز و قدرت خرید خود از آن بهره مند شوند.

اغلب این فروشنده با عرضه آن به صورت مستقیم و بدون واسطه تاثیر بسزایی در کاهش قیمت جو وارداتی خود گذاشته تا مشتریان این نمونه ارزشمند تغذیه ای دام بتوانند آن را در حجم بیشتر و در عین حال با قیمت ارزان تر و مقرون به صرفه تر خریداری نموده و در جهت مصارف انواع دام مورد استفاده قرار دهند.

البته ناگفته نماند که قیمت این محصول یکی از عوامل بسیار حائز اهمیت در حجم و میزان عرضه و تقاضا و هم چنین تولید آن داشته که از چشم هم فروشندگان و هم خریداران به دور نمانده و آن را فاکتور اصلی در داد و ستد خود قرار داده اند که در جذب مشتریان متعدد داخلی و خارجی نیز موثر واقع می گردد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *