خوراک گاو شیری هلشتاین دارای قابلیت ‌هایی است که مخصوص گاو های شیری می باشد و به وفور از آن توسط دام داران برای دام های خود استفاده می ‌شود که به صورت کلی با قیمت های ویژه به بازار عرضه شده و همچنین مصارف فراوانی را دارا می باشد.

قیمت خوراک گاو شیری و خوراک دام امروز  هلشتاین تهران بسته به میزان سفارش و درخواست مشتریان نوسان دارد اما به طور کل در بازار تهران این محصولات با قیمت های ارزان تر و مناسب تری به فروش می رسند.

قیمت خوراک گاو شیری هلشتاین تهران

خوراک گاو شیری هلشتاین چیست؟

خوراک گاو شیری هلشتاین چیست؟ خوراک گاو شیری دارای ویژگی ها و خصوصیاتی است که باعث تفاوت آن نسبت به دیگر محصولات مشابه موجود در بازار شده است و همچنین باعث استقبال دام داران جهت تهیه این محصول گردیده است چرا که از این محصولات می توان برای دام های معمولی و عادی نیز استفاده نمود و علاوه بر گاو برای گوسفند شیری نیز از این نمونه خوراک استفاده می شود.

خوراک گاو هلشتاین دارای میزان پروتئین و همچنین کربوهیدرات بالایی است به همین جهت برای گاو شیری از این محصول استفاده می گردد چرا که باعث می شود که غده های شیر در این حیوان فعال شده و بتواند میزان شیر زیادی را روزانه تولید کند به عنوان مثال هنگامی که از این خوراک طیور گوشتی استفاده می شود حدود ۴۵ کیلو در روز گاو ها شیر می دهند.

خوراک گاو ارزان هلشتاین همچنین دارای ۳۰ درصد آب و همچنین فیبر می ‌باشد که کمک بسیار زیادی به تغذیه حیوان دارد و باعث افزایش اشتها در آن ها می‌ شود و همچنین پروتئین ها و آنزیم های ضروری که برای بدن آن ها لازم است را به خوبی تامین می کند.

خوراک گاوی هلشتاین باعث خوش طعم تر شدن شیر در این حیوانات است و همچنین هنگامی که تغذیه گاو خوب باشد و از این نمونه خوراک استفاده کند، باعث افزایش تولید مثل آن در سال می شود و همچنین باعث می شود که در هر بار زایمان دو قلو داشته باشد.

خرید خوراک گاو شیری هلشتاین ارزان

خرید خوراک گاو شیری هلشتاین ارزان خرید خوراک گاو شیری هلشتاین در تهران با قیمت های ارزان انجام می شود در واقع این محصول دارای فروشندگان و مراکز فروش مختلفی است که همه آن ها سعی می کنند این نمونه محصولات را به همراه سایر خوراک دیگر در بسته بندی های مختلف با کیفیت بالا و همچنین قیمت های ویژه در اختیار مشتریان قرار بدهند تا بتوانند باعث افزایش میل آن ها جهت خرید این محصولات باشند.

همچنین خرید این محصولات به صورت اینترنتی نیز انجام می شود که مشتریان و دامداران می توانند با مراجعه به سایت های فروش این محصولات را در مدت زمان کوتاه خریداری کرده و مورد مصرف قرار بدهند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *