قیمت جو دامی بندر انزلی و نخود شکسته بصورت فله ای بسیار بصرفه برای خریداران است. جو دامی فله ای غذای خوبی برای حیوانات محسوب می شود، و در انواع مختلف تغذیه و تغذیه گوسفند و بز و همچنین دام به طور گسترده ای گنجانده می شود.

جو دامی بندرانزلی، به دلیل تأثیر فیزیولوژیکی آن بر دام ها از اهمیت بالایی برخوردار است. جو یکی از غلات غنی از مواد مغذی است که دارای خواص شگفت انگیز برای سلامتی گوسفند، بز و دام ها است.

قیمت خرید جو دامی بندرانزلی بصورت فله ای

جو دامی بندرانزلی سرشار از فواید است

جو دامی بندرانزلی سرشار از فواید است

جو دامی بندرانزلی و نخود طلایی سرشار از فواید است، از آنجا که جو دارای درصد بالایی از نشاسته است ، در درجه اول به عنوان منبع انرژی استفاده می شود. در مقایسه جو با غلات دیگر ، دانه های جو حاوی نسبت بالاتری از پروتئین ها ، ویتامین ها و مواد معدنی مهم هستند.

جو دامی بندرانزلی، براي تغذيه انواع حیوانات اعم از، شتر ، اسب ، گاو ، گوسفند ، خرگوش و … و برخی پرندگان بزرگ مانند شترمرغ ، بوقلمون و اردک استفاده می شود. برخی کودها در طول کشت به جو افزوده می شود، تا ارزش غذایی آن افزایش داده شود و رشد آن افزایش یابد، و همچنین فقط با آب و نور کافی نیز رشد می کند.

نسبت دانه های جو حاوی پروتئین و فیبر بیشتر از دانه های ذرت و کمی از نظر میزان انرژی و ترکیبات هضم شده در آنها کمی کمتر است. این کاهش نسبی در میزان انرژی جو با محتوای بالای پروتئین و فیبر آن مطابقت دارد.

جو‌ تغذیه مناسبی برای گوسفند و بز و‌ دام ها می باشد؛ زیرا انرژی لازم را برای آنها فراهم می کند، جو پروتئین لازم را برای بزها، گوسفندان، طیور و دام ها در دوران بارداری و شیردهی فراهم می کند. علاوه بر اهمیت آن در اواخر بارداری دام ها، جو یک مکمل غذایی است، که برای دام ها برای کاهش اسیدوز استفاده می شود.

اسیدوز مسمومیت دام ها در نتیجه خوردن مقدار زیادی غلات است و نفخ در گوسفندان و بزها به دلیل هضم کند رخ می دهد، و اسیدوز ممکن است باعث مرگ و میر گوسفند و بز شود، اما با افزودن جو به خوراک دام ها از این اتفاق جلوگیری می کنند، اما باید به نسبت خاصی به آن اضافه شود، به طوری که نسبت پروتئین مورد نیاز در گوسفند و بزها را افزایش ندهد.

جو یکی از مکمل های غذایی گوسفند و بز محسوب می شود و مزایای تغذیه ای هر علوفه فقیر را افزایش می دهد، و در نتیجه سرعت تبدیل و رشد گوسفند و بزها و همچنین اشتهای گوسفندان و بزها برای خوردن جو و طعم آن جو یکی از مزایای جو برای گوسفند و بز است ، هنگامی که به عنوان مکمل غذایی با بقیه غلات استفاده می شود ، جذب ویتامین ها و مواد معدنی را بهبود می بخشد.

جو دامی بهترین مکمل برای طیور

جو دامی بهترین مکمل برای طیور جو‌ دامی بهترین مکمل برای طیور است. استفاده از جو در خوراک طیور شناخته شده است، که دانه های جو حاوی میزان انرژی کافی و درصد بیشتری فیبر می باشد.

جو یکی از غنی ترین گیاهان از نظر تغذیه ای است؛ زیرا حاوی ویتامین B12 و عناصر معدنی بسیار مهم از جمله پتاسیم است. و پنج برابر آهن بیشتری در مقایسه با اسفناج دارد، و همچنین حاوی 11 برابر کلسیم بیشتر از شیر گاو می باشد و همچنین حاوی قند و نشاسته است، که به طیور انرژی و نشاط می بخشد.

جو دامی پروتئین ها ، چربی ها ، آمینو اسید ، بتاکاروتن ، اسید فولیک و نیکوتونیک دارد که این مواد برای ساختن بافت ها و پرهای پرندگان ضروری می باشد. و آنتی اکسیدان های موجود در جو از ویتامین E قوی تر است. با وجود غنی بودن جو از این ویتامین ها اما باید در نظر داشت، که نباید در استفاده از آن در تغذیه ی طیور و دام ها زیاده روی کرد.

مراکز عرضه کننده جو دامی بندرانزلی

مراکز عرضه کننده جو دامی بندرانزلی مراکز عرضه جو بندرانزلی، عرضه کننده بهترین و بصرفه ترین جو برای طیور و دام ها می باشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *