جو یکی از غذاهای مخصوص حیوانات به‌خصوص دام می باشد برای بدن دام لازم و ضروری باشد و جو پرخاصیت و سالم است و می توانید از طریق مرکزی را به شما معرفی می کنیم این مرکز قیمت بهترین جو دامی پیرانشهر بصورت فله ای را در دست دارد این جو ها بسیار باکیفیت سالم و ارگانیک می باشد. حتماً جوی مرغوب و سالم را برای دام خود تهیه کنید تا تمام خواص مورد نیاز بدن دام تامین شود.

قیمت بهترین جو دامی پیرانشهر بصورت فله ای

فواید جو دامی برای دام های شیرده چیست؟

فواید جو دامی برای دام های شیرده چیست؟ یکی از بهترین خوراک دام که برای دام بسیار مفید هم می‌باشد و خواص زیادی دارد جو می باشد جز خوراک دام های بسیار پرفایده و مفید برای دام اثر که باعث افزایش روند رشد پیدا می شود به خصوص در دامهای پروار و دام‌های شیردهی گزینه بسیار عالی است که در مدت زمان کوتاه بتوانند رشد مناسبی داشته باشد به خصوص برای دام های شیری که باید از آنها شیر تولید کرد جو باعث افزایش شیر در این حیوانات می‌شود و حجم بیشتر را شیر و تولید می‌کند به‌خصوص دامهایی که از جو در برنامه غذایی آنها وجود دارد تولید شیر بیشتر و سالم تر و مفید تر می باشد.

جوی دامی باعث افزایش تراکم استخوانی در دام می‌شود و باعث محکم شدن و پروار شدن گاو و گوسفند می شود این خوراکه همچنین باعث قوت بیشتر شیر خواهد شد چربی آن افزایش می‌یابد و کلسیم موجود در شیر هم بیشتر می باشد و می توانید حتماً با خیال راحت از جنوب و در تغذیه غذایی گاو استفاده کنید چرا که به خصوص در طی این سال‌ها که خوش داری بسیار زیاد است و علف تازه همیشه در دسترس وجود ندارد تا بتواند از آن مصرف کنند استفاده از جوی خیس شده بسیار فواید زیادی دارد و می‌تواند جایگزین علوفه تازه و سبز باشد.

3 نکته مهم هنگام انتخاب جو دامی پیرانشهر

3 نکته مهم هنگام انتخاب جو دامی پیرانشهر جو بسیار پرخاصیت است حتماً باید به دام به خصوص گاو از تغذیه و جو استفاده شود به خصوص دامداران و هرگاه داران بیشتری خریداری جوی دائمی باشند که متعلق به شهر پیرانشهر از چرا که بهترین و با کیفیت ترین جوی دامی که در ایران تولید می‌شود متعلق به شهر پیرانشهر است و به خاطر شرایط آب و هوایی این منطقه و جوهای این منطقه بسیار مرغوب و باکیفیت و کاملاً پرخاصیت می باشد.

در اینجا قصد داریم نکات مهمی را برای انتخاب جو دامی پیرانشهر با شما در میان بگذاریم جوی دامی حتماً باید ریز و یکدست باشد چرا که جوی که متعلق به این منطقه ریز یکدست و کاملاً توپر است و از کاه جدا شده و دانه را جدا می فروشند و کاه را هم جداگانه به فروش می‌رسانند و هر دوی این محصول بسیار پر خاصیت و سالم برای دام است.

جوی پیرانشهر یک جوی بسیاری مرغوب می باشد و معمولاً در فصل بهار آن را کشت می‌کنند و بسیار خواص زیادی دارد و به خاطر اینکه در مقابل سرما هم مقاومت داشته است و جزو حبوبات که تمام ویژگی ها و سلامت محصول را دارا است.

حتماً جوی پیرانشهر را از مراکز معتبر تهیه کنید تا از محصول خریداری شده خود مطمئن باشید که متعلق به این منطقه می‌باشد جوی پیرانشهر جز بهترین و مرغوب ترین جاهای تولید شده در ایران است و خواص زیادی دارد و یک جو بسیار سالم و ارگانیک و بدون آفت می باشد

مراکز خرید جو دامی درجه یک در پیرانشهر

مراکز خرید جو دامی درجه یک در پیرانشهر این مرکزی که به شما معرفی کردیم از مراکز خرید جو دامی فله ای درجه یک در پیرانشهر می باشد این جو ها بسیار کیفیت خوبی دارد کاملاً تازه سالم و رسیده است و کاملا مغزدار می‌باشد و به روش کاملا ارگانیک بدون مصرف کود و سموم شیمیایی تولید شده است. همچنین قیمت جو دامی در این مرکز بسیار مناسب است چرا که شما مستقیم از تولید کننده این محصولات را خریداری کرده و بابت خرید این محصول بی واسطه قیمتی پایین تر از قیمت بازار پرداخت خواهید کرد

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *