قیمت انواع جو دامی بندرانزلی در سطح بازار متفاوت می باشد زیرا تحت تاثیر عواملی چون وزن، کیفیت، محل فروش، هزینه های حمل، شرایط اقتصادی بازار، میزان موجودیت آن در بازار و … قرار دارد که این عوامل به طور مستقیم بر روی قیمت انواع جو دامی گرمی اثر می گذارند و سطح قیمت ها را کم و زیاد می کنند البته شایان به ذکر است که این قیمت ها را می توان به صورت آنلاین و نرخ روز در وب سایت های معتبر جست و جو کرد.

قیمت انواع جو دامی 500 گرمی بندرانزلی

آشنایی با انواع جو دامی بسته بندی شده

آشنایی با انواع جو دامی بسته بندی شده جو یکی از غلات مورد نیاز هر کشور است که جهت مصارف غذای دام هامورد استفاده قرار می گیرد و به صورت بسته بندی های متفاوت با وزن گوناگون در بازار موجود می باشد. یکی از انواع جو دامی بسته بندی، جو بندر انزلی می باشد که از نظر سطح کیفی در رده بالایی قرار دارد و مورد توجه عموم مردم قرار گرفته است.

از دیگر انواع جو بسته بندی می توان به جو دامی سفید و جو روسیه بندر انزلی اشاره کرد که هر کدام سایز و شکل خاص خود را دارند و از ویژگی ها و فواید ویژه ای برخوردار می باشند. این نوع محصولات را معمولا از کشور های خارجی به ایران وارد می کنند و راه ارتباطی آن ها از طریق بنادر ایران چون بندر انزلی، بندر نوشهر و بندر امیر آباد صورت می گیرد. امر واردات این محصولات بیشتر به این دلیل است که در کشور ما شغل بیشتر مردم دامداری است و میزان کشت کردن و برداشت جو نمی تواند این مقدار را جواب گویی کند ناچارا برای همخوانی مقدار نیاز و تقاضا، انواع جو را از کشور های همسایه چون قزاقستان به ایران وارد می کنند.

مشخصات جو دامی باکیفیت بندرانزلی

مشخصات جو دامی باکیفیت بندرانزلی جو دامی با کیفیت بندر انزلی یکی از مهم ترین و اصلی ترین مواد تشکیل دهنده خوراک دام ها محسوب می شود که کاملا سالم و مرغوب است و در ساختار خود خواص زیادی را به همراه دارد. از مشخصات این محصول می توان به داشتن پروتئین زیاد اشاره کرد که دام ها با خوردن جو، این نقدار پروتئین را دریافت و جذب می کنند و در نهایت گوشت بهتری ارایه می دهند. به طور معمول دامی که از این نوع جو با کیفیت استفاده می کند در نهایت گوشت لطیف تر و لذیذ تری دارد و هم چنین میران شیر بیشتری نیز تولید مز کند که حاوی مقادیر زیاد کلسیم و املاح معدنی می باشد.

از دیگر مشخصات جو بندر انزلی می توان به بحث هزینه های آن پرداخت که از لحاظ اقتصادی برلی دامداران محترم کاملا مقرون به صرفه می باشد. به گونه ای که جو بندر انزلی در مقایسه با انواع جو دیگر، قیمت مناسب تر و ارزان تری دارد و این بیشتر به دلیل این است که واسطه ها در آن نقشی ندارند.

پخش کننده جو دامی بندرانزلی درجه یک

پخش کننده جو دامی بندرانزلی درجه یک شرکت ها و نمایندگی های زیادی در سطح بازار وجود دارد که در زمینه توزیع و پخش جو دامی درجه یک در سطح وسیع و گسترده ای فعالیت می کنند و در بین بازاریان به عنوان پخش کننده جو دامی بندر انزلی معرفی شده اند. این پخش کنندگان به دلیل ارائه محصولات با کیفیت و هم چنین پخش مناسب و مطلوب جو دامی در بازار کلیه استان ها، در بین بازاریان از اعتبار و محبوبیت ویژه‌ ای برخوردار هستند که این امر باعث شده است تا محصولات عرضه شده آن ها با استقبال زیادی رو به رو شود.

علاوه بر این پخش کنندگان به جهت شناخت و مهارتی که در زمینه پخش جو درجه یک بندر انزلی کسب کرده اند به خوبی می توانند مشتریان را در حین خرید راهنمایی کنند و کلیه اطلاعات لازم را در اختیار آن ها قرار دهند از این رو میزان فروش آن ها دو چندان شده است و در نهایت از سطح درآمد خوبی برخوردار شده اند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *