گندم شکسته دان مرغ جیره غذایی مخصوص مرغ های پرورشی است که از نظر ترکیبات غذایی کامل بوده و به راحتی می تواند احتیاجات غذایی مرغ ها را برآورده کرده و آنها را پروار نموده و همچنین از بروز بیماری های مختلف در جسم آنها جلوگیری نماید. این محصول در بازار تهران و سایر شهرهای کشورمان با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت برای پرورش دهندگان مرغ های گوشتی آماده شده است.

فروش ویژه گندم شکسته دان مرغ

منظور از گندم شکسته دان مرغ چیست؟

منظور از گندم شکسته دان مرغ چیست؟ یکی از روش های خرید مطمئن خرید گندم شکسته دان مرغ به صورت آماده، سفارش این محصول از طریق سایت های اینترنتی معتبر می باشد؛ بسیار خوشحالیم که مجموعه ما نیز سالهاست در این زمینه به فعالیت مشغول است و تمام تلاش خود را به کار بسته است تا بهترین و باکیفیت ترین نوع این محصولات را با قیمت مناسب برای مشتریان خویش آماده نماید.
خوشبختانه با گذر زمان و اطلاعات و آگاهی هایی که پرورش دهندگان مرغ در مورد جیره های غذایی مرغ های گوشتی و یا تخم گذار به دست آورده اند، شیوه های دستی و سنتی تغذیه مرغ ها را کنار نهاد و روی به استفاده از گندم شکسته دان مرغ آماده و کنسانتره های بسیار عالی و بی نظیری که در این زمینه تولید شده اند آورده و به بهترین شکل ممکن زمینه را برای رشد و سلامتی مرغ های پرورشی خود فراهم نموده اند.

مهم ترین مشخات یونجه علوفه ای که این گیاه را به ملکه گیاهان علوفه ای تبدیل کرده است، دارا بودن مقادیر زیادی پروتئین، اسید آمینه ها و مواد ضروری مانند ویتامین های A، B، D، K، E است.

چرا که برخی از خوراکی های سنتی مرغ ها به تنهایی تمامی ارزش های غذایی را در خود ندارند و حتماً باید به همراه آن ها از مکمل استفاده شود؛ به عنوان مثال گندم که یکی از مهم ترین منابع تغذیه ای مرغ ها می باشد، از نظر پروتئین فقیر است و نمی تواند به رشد و پروار شدن مرغ ها چندان کمکی نماید، به همین سبب مرغداران مجبور هستند که از مکمل های پروتئین نیز در کنار گندم استفاده کنند.
اما گندم شکسته دان مرغ به شیوه ای تهیه شده است که تمامی این نیازها را بررسی کرده و در ترکیبات خود انواع ارزش های غذایی را به صورت یکجا دارد و به همین سبب نیازی به خرید این مواد به صورت جداگانه نیست و همین موضوع باعث بالا رفتن صرفه اقتصادی این محصولات شده و مرغداران را ترغیب به تهیه آن نموده است.

راهنمای خرید گندم شکسته دان مرغ

راهنمای خرید گندم شکسته دان مرغ کشور ایران به عنوان یکی از بزرگترین پرورش دهندگان انواع پرندگان و طیور، دارای منابع بسیاری جهت تامین غذای مورد نیاز دام و طیور می باشد. با توجه به این مسئله که بسیاری از کشورهای همسایه ایرانانواع گندم شکسته با کیفیت را از فروشندگان معتبر این محصول در داخل کشور ایران تهیه می کنند، اقبال عمومی در منطقه جهت خرید این محصولات از ایران بالاتر رفته است.

از آن جایی که گیاه خشک مدت طولانی قابلیت نگهداری دارد شما موقع خرید فقط باید از یونجه خشک در اردبیل عاری از کپک و بدون علف، اطمینان حاصل کرده و محصولی با کیفیت و درجه یک خریداری نمایید.

صادرات انواع گندم شکسته با کیفیت ایرانی کشور های آسیایی و کشور هایی که در منطقه خاورمیانه قرار دارند انجام می شود و هر ساله از این طریق سود بسیاری عاید تولید کنندگان این محصول در داخل کشور می شود. اگر قصد خرید با کیفیت ترین نمونه های گندم شکسته دامی ایرانی یا خارجی را دارید توصیه می‌کنیم با کارشناسان فروش ما که تجربه بسیار بالایی در مورد شناخته این محصولات دارند، مشورت کرده و از راهنمایی هایشان بهره مند شوید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *