مصرف نخود سفید ارگانیک در تامین انرژی روزانه و کاهش وزن بسیار موثر است. با توجه به تاکید کارشناسان تغذیه به گنجاندن انواع حبوبات در برنامه غذایی روزانه کودکان در این مطلب قصد داریم به معرفی 4 مزیت مصرف نخود بپردازیم. در ادامه نیز بازار خرید و فروش ویژه این محصول را در کلان شهرها بررسی می کنیم. شرکت های بسته بندی نخود از چه طریقی می توانند اقدام به تامین انواع آن با قیمت ارزان کنند؟ برای کسب اطلاعات در این زمینه با ما همراه شوید.

فروش ویژه نخود سفید ارگانیک

مهمترین مزیت استفاده از نخود ارگانیک

مهمترین مزیت استفاده از نخود ارگانیک نخود پخته طعم نسبتاً ملایم و شبیه به فندق دارد. این دانه گیاهی به واسطه داشتن ویتامین های گروه B، پروتئین زیاد و انواع مواد معدنی ارگانیک می تواند جایگزین مناسبی برای گوشت قرمز باشد. بنابراین کودکانی که علاقه چندانی به مصرف گوشت ندارند، می توانند از طریق مصرف حبوبات نظیر عدس تازه 1401 ویتامین های مورد نیاز بدن خود را تامین کنند. همچنین گیاهخواران نیز می توانند از نخود پخته اما ارگانیک برای تهیه انواع خوراکی های گیاهی مانند کوکو، خورشت ها و … نهایت بهره را ببرند.
مصرف نخود در کودکان اهمیت زیادی دارد چرا که به رشد استخوان ها، تامین اکسیژن خون آنها و همچنین افزایش گلبول های قرمز کمک می کند. چهار مورد از مهمترین مزیت های استفاده از نخود ارگانیک در برنامه غذایی کودکان عبارتند از:

  • نخود و کنترل وزن: فیبر موجود در نخود می تواند موجب افزایش حجم معده و احساس سیری در کودکان شود. بنابراین گنجاندن نخود در برنامه غذایی کودکانی که با اضافه وزن روبرو هستند می تواند در کاهش وزن آنها موثر باشد.
  • نخود و درمان کم خونی: اگر کودکان در سنین رشد با کمبود آهن و مس روبرو هستند می توانند در کنار مصرف داروهایی تجویزی، از نخود نیز جهت تامین این دو ماده نهایت بهره را ببرند.
  • نخود و تقویت استخوان ها: ویتامین K و کلسیم موجود در نخود ارگانیک می تواند رشد استخوان ها و در نتیجه افزایش قد را در کودکان به همراه داشته باشد.
  • نخود و درمان یبوست: اگر کودکان دچار سندروم روده تحریک پذیر هستند با مصرف نخود می توانند این بیماری را تا حدودی کنترل و درمان کنند. فیبر و روی موجود در بافت نخود به درمان این بیماری کمک می کند.

شرکت بسته بندی نخود ارگانیک

شرکت بسته بندی نخود ارگانیک شرکت های بسته بندی حبوبات از دستگاه های تمام اتوماتیک بوجاری برای تمیز کردن و عرضه عدس در ایران استفاده می کنند. نخود بسته بندی اغلب در ارقام 900 گرمی به بازار عرضه می شود که برای مصارف خانگی می تواند مقرون به صرفه باشد.
یکی از چالش های این مراکز تامین نخود ارگانیک دانه درشت به صورت مستقیم و با قیمت رقابتی است که در برخی از فصول سال به علت کمبود عرضه امکان پذیر نخواهد بود. شرکت های توزیع یا بسته بندی نخود می توانند از طریق تامین کنندگان آنلاین اقدام به خرید نخود تازه با نرخ رقابتی با هدف افزایش حاشیه سود خود نمایند. فعالین و نمایندگان فروش این مرکز آماده همکاری با کلیه خریداران عمده و وارد کنندگان و صادر کنندگان انواع حبوبات در سراسر کشور هستند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *