ذرت درجه یک عمده و نخود شکسته نوعی غلات مهم است که ارزش تغذیه ای بالایی داشته و از این رو به شکل های متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرد؛ این محصول ماده ای اولیه پر کاربرد در بسیاری از صنایع می باشد؛ بنابراین میزان عرضه و تقاضای بالایی دارد. برای فروش ویژه ذرت درجه یک عمده از روش های عرضه مستقیم در این مجموعه استفاده می گردد تا خریدار امکان خرید این محصول را با قیمت های ارزان داشته باشد.

فروش ویژه ذرت درجه یک عمده

معرفی انواع ذرت و کاربرد آن ها

معرفی انواع ذرت و کاربرد آن ها ذرت نوعی دانه است که جزو غلات به شمار م رود؛ این محصول هم در خوراک انسان و هم در خوراک دام و طیور مورد استفاده قرار می گیرد و علت آن به ارزش تغذیه ای بالایی که این محصول دارد، مربوط می گردد؛ بنابراین ذرت ها در انواع مختلفی تولید و درجه بندی می شوند که در اینجا به بیان آنها پرداخته می شود:

  • ذرت دندان‌اسبی: بیشتر برای مصارف علوفه ای کارایی دارد و برای تولید خوراک های دامی به کار می رود.
  • ذرت بلوری یا سخت: برای تولید بلغور ذرت و استفاده در تهیه خوراک طیور و نیز کنسانتره های دامی و طیور مورد استفاده قرار می گیرد.
  • ذرت آردی یا نرم: همانطور که از نام این محصول هم مشخص می باشد از آن برای تولید آرد ذرت و نیز تولید نشاسته استفاده می گردد.
  • ذرت آجیلی: مصارف خوراکی دارد و در تولید غذا و محصولاتی مانند پف فیل به کار می رود.
  • ذرت شیرین: در خوراک انسان کاربرد دارد و به عنوان بلال استفاده می گردد.
  • ذرت غلاف دار: به سبب آنکه کشت نمی شود، کاربرد خاصی نداشته و تنها در موارد تحقیقاتی مورد بررسی قرار می گیرد.
  • ذرت مومی: به دلیل اینکه دانه های آن دارای چسب بالایی می باشند، در صنعت تولید چسب و صنایع مشابه کارایی دارد.

مراکز تولید ذرت درجه یک عمده

مراکز تولید ذرت درجه یک عمده ذرت ها و نخود طلایی از دانه های آشنا و پر استفاده می باشند که حضور آنها را در خوراک انسان و دام بسیار شاهد هستیم؛ بنابراین این محصول به صورت انبوه تولید و راهی بازار های فروش می شود که ارقام مختلفی از آن یافت می شود.

در مراکز تولید ذرت درجه یک عمده انواع ذرت قابل خرید می باشند که بسته به نوع آنها به شکل های مختلفی به فروش می رسند که بهترین نوع آنها در این مجموعه به فروش می رسد که خریدار می تواند از راه های ارتباطی ما نوع آنها را در مقدار لازم به ثبت برساند تا در اولین فرصت رسیدگی شده و بهترین ذرت ها برای آنها ارسال شود؛ قیمت خرید این محصولات نیز بر اساس نوع آنها متفاوت است که منصفانه ترین ارقام آنها را در این مجوعه می توانید شاهد باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *