نخود دارای انواع مختلفی می باشد و دارای ارزش غذایی بالایی می باشد فروش نخود فلافلی به صورت فله ای صورت می گیرد که دارای قیمت مناسب و مرقون به صرفه می باشد. 

فروش نخود فلافلی به صورت فله ای

چه نخودی برای تهیه فلافل مناسب است؟

چه نخودی برای تهیه فلافل مناسب است؟

نخود ها دارای سایز هایی مختلفی می باشند که از مرغوب ترین نخود ها نخود دو خان می باشد. نخود دو خان دارای سایز های ترکیبی ۹ و ۸  میلی متر است که اعلا ترین و بزرگترین سایز نخود به شمار می رود و برای پخت آبگوشت از این نوع استفاده می شود .برای خرید نخود باید به  یکدست بودن ،کپک زده نبودن ، طعم و مزه و بوی خوبی داشتن توجه کنید تا بهترین نخود دو خان را داشته باشید .نخود دو خان دارای طعم دلنشینی نسبت به بقیه نخود ها در هنگام پز پیدا می کند . قیمت نخود سه خان بیشتر از نخود دو خان می باشد البته فروش انواع نخود بسته به عواملی چون کیفیت ، نوع و اندازه ، بسته بندی و … دارد که ممکن است دارای قیمت متفاوتی هم باشد . فروش نخود دو خان بیشتر از دیگر نخود ها می باشد و دارای کیفیتی مرغوب است

نخود جزئی از حبوبات و گیاهان است که دارای ارزش غذایی بالا است و فواید زیادی برای بدن دارد . انواع و اقسام نخود در کشورمان تولید و کشت می شود یکی از مکان هایی که دارای بهترین و مرغوبترین نخود در جهان شناخته شده است کرمانشاه است که با کیفیت ترین نوع نخود در آنجا کشت می شود در ایران نخود در سه سایز نخود فلافلی (سایز ریز ) ، نخود سه خان (سایز متوسط ) ، نخود دو خان (سایز درشت) موجود است .نخود دو خان دارای ویژگی هایی چون : بهبود سطح آهن در بدن ، خاصیت ضد سرطانی ، پایین آوردن سطح کلسترول خون ، پایین آوردن سطح قند خون ،سلامت پوست ، سلامت مو ، ضد عفونت و … می باشد . نخود خاصیت آرامش بخشی و نشاط آوردی نیز دارد و برای رشد کودکان نیز مناسب است .و خوردن آن به همه ی اقشار جامعه توصیه شده و ضروری می باشد.

نخود ریز فلافلی برای فلافل بهتر می باشد. 

عرضه کنندگان نخود فلافلی درجه یک

عرضه کنندگان نخود فلافلی درجه یک فروش و خرید مواد غذایی نسبت به دیگر محصولات و کالاها دارای سود دهی بیشتری می باشند . امروزه تولید کننده هایی زیادی مشغول تولید مواد غذایی هستند ، ایران جز برترین تولید کنندگان نخود در جهان محسوب می شود به دلیل مرغوبیت و کیفیت بالا در تولید نخود.  در کشورمان تولید کننده های زیادی  وجود دارند که در کار تولید نخود هستند . باکیفیت ترین و مرغوب ترین نخود در کرمانشاه تولید و کشت می شود و به صورت عمده وارد بازار های می شود .خرید به عمده به دو صورت فله ای و بسته بندی شده در اختیار مردم قرار می گیرد که هر نوع دارای ویژگی هایی خاص خود می باشد.

عرضه کنندگان نخود فلافلی درجه یک در کشور صورت می گیرد و نخود فلافلی کرمانشاه از بهترین نخود های فلافلی می باشد و این نخود فلافلی صادراتی نیز است. 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *