کشت و تولید نخود فلافلی در استان کرمانشاه در حجم گسترده ای صورت می گیرد. این امر موجب شده تا علاوه بر دسترسی آسان خریداران عمده به این محصول، شاهد ثبات قیمت ها در طول سال باشیم. با توجه به میزان مصرف نخود فلافلی، در این مطلب به بررسی درجه کیفی و چگونگی استفاده از آن می پردازیم. خریداران عمده برای تهیه مستقیم و ارزان قیمت انواع نخود ایرانی، می توانند از طریق این مرکز فروش اقدام کنند.

فروش مستقیم نخود فلافلی

پخت فلافل با نخود اصل

پخت فلافل با نخود اصل هر ساله هزاران کیلو انواع نخود از مزارع استان کرمانشاه تولید و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می شوند. انواع نخود فلافلی، سه خان، تک خان و دو خان نمونه های کشت شده در این منطقه هستند که از نظر درجه کیفی و نوع مصرف تفاوت های ویژه ای با یکدیگر دارند.
همانطور که می دانید بهترین نوع نخود برای تهیه فلافل، ارقامی با سایزهای پنج و شش میلی متر هستند که به نخود سه خان نیز معروف می باشند. انواع نخود تک خان درجه یک دارای سایزهای 10 و 11 میلی متری بوده و برای صادرات بهترین گزینه به شمار می آیند.
نکته مهم دیگر در پخت فلافل با نخود اصل علاوه بر شیوه انتخاب این محصول چگونگی استفاده از آن جهت افزایش کیفیت نهایی فلافل است. برای این منظور مراحل زیر را مرحله به مرحله انجام دهید:

  • ابتدا باید نخودهایی با دانه های نسبتاً ریز را تهیه و آن را بوجاری یا دست چین کنید.
  • در مرحله دوم شستن نخودها و اطمینان از تمیز بودن آنها اهمیت زیادی دارد.
  • نخود مخصوص فلافل را به مدت هشت ساعت بخیسانید و هر دو ساعت یکبار آب آن را تازه کنید.
  • در نهایت با استفاده از چرخ گوشت اقدام به چرخ کردن نخود و آماده کردن مایع فلافل کنید.

هر چقدر که فیبر و نشاسته نخود بیشتر باشد، قوام آن نیز بعد از چرخ کردن افزایش می یابد. بنابراین می توان نتیجه گرفت که کیفیت نخود فلافلی رابطه مستقیمی با طعم و مزه آن خواهد داشت.

مزیت خرید بی واسطه نخود فلافلی

مزیت خرید بی واسطه نخود فلافلی خرید نخود فلافلی عمده برای خریداران با چالش هایی همراه است. عدم یافتن تامین کنندگان این محصول، کاهش عرضه نخود در برخی فصول سال و افزایش قیمت  ها از جمله مشکلاتی هستند که همواره بر سر راه فعالین بازار وجود دارد.
امروزه شرکت های پخش آنلاین توانسته اند با عرضه مستقیم و بی واسطه انواع حبوبات تا حد زیادی مشکلات و معضلات را از بین ببرند. فروش انواع نخود به صورت فله ای و بسته بندی با شیوه های اینترنتی، کاهش قیمت ها و اطمینان از درجه کیفی این محصولات را برای خریداران عمده به ارمغان آورده است.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *