انسان بخشی مواد غذایی خود را در زمین های کشاورزی و مزارع می کارد.

جو یکی از گیاهانی است که در تهیه بسیاری مواد غذایی به کار می  رود و هر ساله مقدار زیادی از آن برداشت و وارد بازار فروش می شود.

با پیشرفت علم و دانش ژنتیک گیاهان را تغییر می دهند تا محصول با کیفیت تری را تولید کنند و هر ساله بر کیفیت آن ها افزوده می شود.

در کاشت جو محلی از هیچ گونه مواد شیمیایی مضر استفاده نمی شود.

فروش مستقیم جو محلی ارگانیک

مقایسه جو محلی با دیگر انواع جو

مقایسه جو محلی با دیگر انواع جو همان طور که در متن بالا اشاره کردیم جو انواع مختلفی دارد و هر یک از آن ها دارای مواد مغذی خاصی هستند.

برای تولید جو محلی از روش های سنتی استفاده می کنند و هیچ گونه تغییری در ژنتیک آن نمی دهند در حالی که جو های اصلاح شده تغییراتی در آن ها ایجاد شده و مواد به آن ها افزوده شده است.

نخود قرمز در آذرشهر به خاطر شرایط آب و هوایی بسیار مرغوب که شهر آذرشهر دارد کاملا ارگانیک و طبیعی تولید می گردد و ارزش غذایی بالایی دارد و در تهیه انواع مختلف آش ها و خورش های متنوعی می‌ توانید از این نخود قرمز استفاده کنید.

شیوه نگهداری انواع جو یکسان است و برای جلوگیری از آفات و جوندگان موادی را به آن اضافه می کنند و همچنین در محیط خشک نگهداری می شود.

تولیدکنندگان جو محلی درجه یک

تولیدکنندگان جو محلی درجه یک جو محلی با توجه به مصرف زیاد آن بسیار پر طرفدار است و تولیدکنندگان جو انواع مختلفی از آن را تولید می کنند که هر کدام از آن‌ ها شرایط رشد خاص خود را دارند و در هر آب و هوایی نمی توان آن‌ ها را کست داد.

تولید کنندگان جو محلی از باکیفیت ترین بذر ها استفاده می کنند زیرا هر چه کیفیت اولیه بذر بهتر باشد محصول نهایی آن نیز مرغوب تر خواهد بود.

اولین و مهم ترین عاملی که بر قیمت ها تاثیر زیادی دارد کیفیت محصول است زیرا از مواد اولیه باکیفیت تولید شده و وقت بیشتری صرف تولید آن شده است بنابراین هر چه یک محصول کیفیت بالاتری باشد قیمت آن نیز به همان اندازه افزایش می یابد.

برای تولید انواع جو ارگانیک و درجه یک نباید از هیچ گونه مواد شیمیایی مضر استفاده کرد و به همین دلیل است که جو محلی جز محصولات درجه یک محسوب می شود و در بازار های داخلی و خارجی طرفدار دارد.

تولیدکنندگان جو هاشمی امروز درجه یک به صورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغال زایی خوبی را در زمینه های مختلف ایجاد کرده است.

تولیدکنندگان جو هر ساله بخشی از تولیدات خود را به سایر کشور ها می فروشند و از این راه درآمد خوبی به دست می آورند اما باید توجه که مقدار صادرات به اندازه ای نباشد که کشور را با کمبود رو به رو کند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *