فروش مستقیم جو دامی محلی درجه یک توسط مراکز فروش مستقیم این کالا با قیمت مناسب موجب شده است که افراد بسیاری که به پرورش دام مشغول هستند این خوراکی را از این مرکز به صورت کلی تهیه نمایند. قیمت این محصول با توجه به درجه یک بودن آن مقداری گران تر از انواع دیگر جو ها می باشد.

فروش مستقیم جو دامی محلی درجه یک

هر آنچه که باید در مورد جو دامی محلی بدانید

هر آنچه که باید در مورد جو دامی محلی بدانید به طور کلی باید عنوان نمود که جو جزء دانه هایی می باشد که در بسیاری از مناطق دنیا کشت می‌شود و به عنوان یکی از اصلی ترین محصولات در جیره غذایی دام ها کاربرد دارد. استفاده از این محصول از زمان های گذشته در خوراک دام ها رواج داشته است. استفاده از دانه های جو در مرحله اول به دلیل تامین انرژی برای دام کاربرد دارد و در مراحل بعدی برای تامین پروتئین استفاده می گردد.

به طور میانگین می‌توان گفت که این محصول بین ۱۱ تا ۱۲ درصد نیز پروتئین دارد. همچنین باید عنوان نمود که جو در مقایسه با ذرت دارای ویتامین ها و مواد معدنی بیشتری نیز می باشد و به دلیل سرعت بالای تخمیر نشاسته در مقایسه با ذرت استفاده از آن می تواند موجب بهبود جذب مواد مغذی گردد‌. همچنین این جو ها به نسبت دیگر غلات خوش خوراک نبوده و موجب نفخ دام ها می شوند بنابراین مقدار استفاده از آن در جیره غذایی حیوانات باید به حد تعادل باشد. 

همچنین لازم است بدانید که جو محلی ارگانیک امروزه جزء یکی از پرفروش‌ترین محصولات محسوب می‌گردد که دامداران بسیاری آن را برای دام های خود خریداری می کنند. البته لازم است بدانید که این محصولات به چندین شکل مختلف مورد استفاده قرار می گیرد ازجمله این شکل ها می توان به آسیاب کردن و پلت کردن این دانه اشاره نمود.

مرکز عرضه جو دامی محلی

مرکز عرضه جو دامی محلی در مرکز عرضه جو دامی محلی، علوفه دامی نیز به صورت عمده به مشتریان عرضه می گردد. انواع مختلف علوفه‌ای دامی هم به صورت آسیاب شده و هم به صورت پلت شده در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. قیمت این محصولات با توجه به نوع و کیفیت آنها متفاوت می باشد اما به طور کلی می‌توان گفت که این مرکز با ارائه نمودن انواع مختلف جوها و علوفه های دامی با قیمت مناسب توانسته از افراد بسیاری را برای خرید این محصول جذب نماید. به دلیل خرید مستقیم و بدون واسطه انواع مختلف خوراک دام از تولیدکنندگان، فروشندگان این مراکز با پایین آوردن سود خود موجب جذب مشتریان بیشتری نیز گردیده اند.

امروزه این مرکز به عنوان پخش کننده اصلی علوفه های دامی در کشور شناخته می‌شود که با ارائه نمودن انواع مختلف این محصول توانسته است از فروش این گونه محصولات سود بالایی را کسب نماید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *