گندم یکی از معروف ترین و پر مصرف ترین غلات در ایران به شمار می‌ آید که به شکل های مختلفی از آن استفاده شده و این روزها انواع گندم به صورت خشک شده به فروش می رسد. فروش عمده گندم درجه 1 ایرانی توسط این مجموعه انجام می شود و در این نوع خرید می توان گندم ها را به شکل چند کیلویی یا در تناژ های بالا خریداری کرد.

فروش عمده گندم درجه1 ایرانی

جلوگیری از دیابت نوع دو با مصرف کنجد

جلوگیری از دیابت نوع دو با مصرف کنجد دیابتی نوع ۲ یکی از مشکلاتی است که اگر درمان نشود و یا این که از آن پیشگیری نگردد، می تواند مشکلات بسیاری را برای فرد به وجود بیاورد و یکی از راه های جلوگیری از این نوع دیابت مصرف گندم می باشد؛

  • گندم ها حاوی مقادیر بسیار زیادی سبوس می باشند که کاهنده قوی قند خون بوده و می تواند بسیاری از گلوکز های اضافی تجمع یافته درخون را وارد سلول ها کرده و از بالا رفتن قند خون و به دنبال آن بروز دیابت جلوگیری نماید.
  • از دیگر عواملی که می توان با مصرف گندم از دیابت نوع ۲ پیشگیری کرد این است که حاوی گلوتن است به مصرف این نوع پروتئین می تواند کمک زیادی به کاهش گلوکز خون کند چرا که از تجمع گلوکز در خون جلوگیری خواهد کرد و عامل مهمی در سوخت و ساز های این نوع مواد آلی به شمار می آید.
  • گندم حاوی مواد معدنی و همچنین برخی ویتامین هایی است که که به برخی غده های مختلف کمک می‌کند تا بتوانند با استفاده از هورمون های خود قند خون را در محدوده ثابتی نگه دارند، به طور مثال مصرف آن روی پانکراس و ترشح انسولین تاثیر بسزایی گذاشته و باعث می شود که قند های اضافی وارد سلول ها شوند.

مرکز عرضه گندم درجه1 ایرانی

مرکز عرضه گندم درجه1 ایرانی مرکز عرضه گندم صددرصد ایرانی درجه یک این محصول را در مدارهای کیلویی و یا به شکل تن به سراسر کشور عرضه می کند و گفتنی است که گندم های عرضه شده به قدری کیفیت دارند که حتی باعث شده مشتریان خارجی نیز از آن رضایت داشته و به این ترتیب عرضه آن به بازار های بین المللی نیز در حال گسترش است.

از طریق این مرکز عرضه به راحتی می توان انواع گندم های ممتاز و مرغوب را به قیمت‌های ارزان تر تهیه کرد و حتی در صورت خرید های عمده تخفیف های ویژه ای نیز برای خریداران در نظر گرفته شده است، به طور مثال در صورتی که بالای ۵ کیلوگرم خرید انجام شود نه تنها قیمت آن حدود ۱۰ درصد کاهش خواهد داشت بلکه ارسال آن نیز به هر نقطه ایران رایگان خواهد شد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *