فروش عمده جو سفید درجه یک در بسته بندی های گوناگون و همینطور فله ای انجام می شود. در کنار این، بازار جو سفید به دلیل اینکه موارد استفاده زیادی دارد، از رونق بالایی برخوردار است. از جانبی اگر خرید کلی را انجام می دهید، قیمت جو نیز کاهش پیدا می کند. به این علت است که اکثر تجار و کارخانه های تولیدی به این شیوه خرید بهترین محصول را در دستور کار قرار می دهند.

فروش عمده جو سفید درجه یک

موارد استفاده از جو سفید

موارد استفاده از جو سفید در زمینه موارد استفاده از جو سفید باید گفت، این فرآورده کاربردهای متنوعی دارد. مثلاً در تولید خوراک دام و طیور از آن استفاده می کنند. نوع درسته، خرد شده و آردی کاربرد فراوانی در جیره بندی حیوانات مختلف دارد. به دلیل داشتن پروتئین و سایر مواد مغذی دیگر، به یکی از با اهمیت ترین محصولات در این صنعت تبدیل شده است.

از طرفی، سالیان بسیار مدیدی است که دام‌داران از آن بهره می برند و بسیار هم استفاده از جو سفید نتیجه مطلوبی داشته است. پس یکی از موارد کاربرد اصلی آن تولید جیره غذایی دام و طیور می باشد.

دلیل استفاده از کنسرو نخود فرنگی در وعده غذایی ما چیست؟

دانه های نخود بسیار مغذی هستند و دارای موادی هستند که برخی از آن ها برای فعالیت درست بدن ضروری هستند.

اما جو سفید که به آن “مرواریدی” هم می گویند، به دلیل گرفتن پوست و سبوس آن در تولید غذاهای ما انسان هم ارزش زیادی دارد. بیشتر از آن نان های مخصوص رژیمی و همینطور سوپ را آماده می کنند. به دلیل خواصی‌ که این فرآورده دارد، در رژیم روزانه ما نقش موثری را ایفاء می نماید.

به هر حال، این محصول که طی یک فرآیند‌ ویژه ای آماده می گردد، موارد استفاده متنوعی داشته و به همین دلیل، بازار فروش خوبی دارد.

قیمت روز جو سفید در سال 99

قیمت روز جو سفید در سال 99 در سال 99 قیمت جو سفید هم سیر صعودی پیدا کرد. دلیل واضح آن شرایط اقتصادی است که فعلاً جو سنگین آن بر کشورمان حاکم شده است. بطوری‌ که بیشتر خریداران نرخ روز را به دست می آورند، چون در اغلب اوقات شاهد نوسان آن می باشیم. اما از این مسئله که بگذریم، کلاً این ماده قیمت های متنوعی دارد که به علل‌ زیر می باشد:

  • نوع فرآوری در بخش کیفیت تاثیر به سزایی می گذارد. بی شک، جو مرغوب قیمت بالاتری دارد.
  • جوهایی که ناخالصی ندار‌ند، جزء فرآورده های درجه یک به شمار می روند و با آن دست که چندان تمیز نیستند، نرخ های ‌شان فرق می کند.
  • وارداتی و داخلی بودن هم مسئله جداگانه ای در این زمینه است.
  • نوع ارائه نیز تاثیر زیادی بر ارزش گذاری دارد. مثلاً جوهای بسته بندی شده با نوع فله ای از این نظر متفاوت اند.
  • همچنین عرضه عمده جو سفید سبب می شود تا خریدار با نرخ های مناسب تری، آن را به دست آورد.نخود سبز در بازار که از خانواده حبوبات می باشد به صورت یک گیاه سبز در فصل بهار برداشت شده و به شکل تازه به بازار عرضه می شود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *