فروش جو دامی باکیفیت به روش های مختلفی صورت می گیرد که از عمده ترین و شایع ترین این روش ها می توان به فروش جو دامی به صورت مستقیم و بدون واسطه اشاره کرد. در فروش مستقیم محصول مورد نظر بدون وجود هیچ واسطه ای از تولید کننده و فروشنده به خریدار یا همان مصرف کننده، عرضه می شود که همین عامل تاثیر بسیار زیادی در کاهش قیمت این محصول  دارد.

فروش جو دامی باکیفیت به صورت مستقیم

آنالیز تاثیر جو دامی باکیفیت بر وزن دام

آنالیز تاثیر جو دامی باکیفیت بر وزن دام از جمله قدیمی ترین و مهمترین خوراک های دام از زمان های بسیار قبل که مورد استفاده مردم مختلف بوده است، می توان به جو اشاره کرد. جو به عنوان یک علوفه، مکمل غذایی و یک خوراک عالی و باکیفیت برای دام ها می باشد که تاثیر بسیار زیادی در رشد و پرورش آنها در مدت زمان کم دارد. همچنین در کشور ما جو به عنوان اصلی ترین جیره غذایی دام ها به شمار می رود که ار ارزش غذایی بسیار بالایی نیز برخوردار است.

برای خرید نخود سبز پاک شده 1401 حتما به تازه بودن شادابی آن توجه کنید و باید سبز باشد نه رنگ دیگر و بعد از خرید تا وقتی که بخواهید استفاده کنید حتما باید در سرما و فریزر گذاشت چون بیشتر ماندگاری خواهد داشت.

جو را به روش های مختلف می توان برای دام ها مورد استفاده قرار داد که یکی از این روش ها آنالیز کردن جو می باشد. در آنالیز کردن مواد بسیار زیادی به جو اضافه می شود و در اصل تمام ویتامین ها و مواد معدنی موجود در این خوراک به طور کامل مشخص و تعیین می شود. از جمله مواد اصلی که در آنالیز کردن جو وجود دارد می توان به: ماده خشک، پروتئین خام، نشاسته، خاکستر و الیاف خام اشاره کرد که نسبت هر یک از این مواد با یکدیگر متفاوت و متغیر است.

استفاده از جوهای آنالیز شده علاوه بر آنکه باعث تامین مواد و املاح معدنی لازم و ضروری برای دام ها می شود و همچنین در تقویت بدن آنها در برابر انواع بیماری ها تاثیر بسیار زیادی دارد، سبب رشد آنها در مدت زمان کم و افزایش وزن دام ها نیز می شود؛ چرا که در این نوع محصول انواع مواد و پروتئین های چاق کننده و سنگین وجود دارد که سبب پرورش سریع دام می شود.

قطب تولیدی جو دامی باکیفیت بندر امام

قطب تولیدی جو دامی باکیفیت بندر امام کشور ما یکی از نخستین کشورها در زمینه ی تولید جو دامی در منطقه محسوب می شود که در این کشور، بندر امام از مهمترین مناطق و شهرها در حوزه ی تولید این محصول می باشد. تولید گسترده این محصول در بند امام سبب شده تا این منطقه به یکی از بزرگترین و عالی ترین قطب های تولید جو دامی در کشور تبدیل شود.

نخود سبز زشک کاربرد فراوانی دارد و از آن می توان در ترکیب انواع غذاهای خورشتی، برنجی و انواع سالادها به ویژه سالاد ماکارونی و سالاد علویه استفاده کرد.

به علت استقبال بی نظیر و فوق العاده خریداران و مشتریان از خریداری این محصول، کیفیت و مرغوبیت ویژه و عالی و غیره تولید آن نسبت به سال های قبل افزایش چشمگیری داشته است.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *