استفاده از جو دامی در جیره غذایی حیوانات نشخوار کننده به عنوان یک محصول ایده آل از دیرباز تاکنون رایج بوده است. همین امر نیز موجب شده تا هر ساله حجم قابل توجهی از تولیدات کشاورزی به کشت این محصول اختصاص یابد. فروش بی واسطه جو دامی همدان به عنوان نمونه ای باکیفیت، کاهش هزینه خریداران عمده را به همراه داشته است. بهترین شیوه برای سفارش این محصول در بازار رقابتی چیست؟

فروش بی واسطه جو دامی همدان

استفاده از جو در جیره غذایی دام

استفاده از جو در جیره غذایی دام جو دامی در مقایسه با ذرت دارای پروتئین و لیزین بیشتری است. همچنین سرعت هضم و تخمیر نشاسته جو نسبت به دیگر غلات در معده نشخوار کنندگان بیشتر است که همین امر استفاده از این دانه مغذی را در جیره غذایی دام موجب شده است.
البته باید خاطر نشان کرد که استفاده بیش از اندازه از جو دامی می تواند افزایش اسیدوز معده و در نهایت نفخ در حیوانات را سبب شود. بنابراین ترکیب آن همراه با محدودیت هایی همراه خواهد بود. به طور کلی حداکثر استفاده از جو در جیره غذای انواع دام ها بر اساس جیره نویسی و طبق استاندارد طبق روال زیر است:

  • برای پرواربندی گوساله حدود 50 درصد جو دامی
  • برای گاو شیری 50 درصد
  • ترکیب در جیره رشد حدود 30 درصد
  • نگهداری میش 50 درصد
  • در زمان شیرخوارگی دام 20 درصد

برای انبار کردن جو باید رطوبت آن به حداقل 13 درصد رسیده باشد تا از خراب شدن آن یا جذب آفات خودداری شود. توجه کنید که می توان این محصول را به صورت پلت، غلتک زدن و شکل کامل تهیه و در جیره دام ها استفاده نمود. امروزه قیمت جو دامی تحت تاثیر درجه کیفی آن، میزان رطوبت اولیه و همچنین نوع فرآوری آن تعیین می شود که در هنگام خرید باید به این موارد توجه داشته باشید.

دفتر فروش جو دامی همدان

دفتر فروش جو دامی همدان خرید و فروش جو دامی ارگانیک با شیوه های مختلف صورت می گیرد. هر چقدر که حجم سفارشات بیشتر باشد برای صرفه جویی در هزینه ها نیاز به خرید مستقیم از تامین کنندگان و کارخانه های فرآوری جیره دام است.
در مورد آنالیز جو دامی باید اشاره کرد که ماده خشک آن 86 درصد است. پروتئین خام 12 درصد، خاکستر 2 درصد، نشاسته 57 درصد و چربی 2.5 درصد برخی دیگر از ترکیبات موجود در دانه جو هستند.
برای خرید جو دامی ارزان انتخاب دفتر فروش آنلاین این محصولات و ارتباط بدون واسطه با تامین کنندگان می تواند راهکار مناسبی باشد. افزایش میزان تقاضا و روند رو به رشد تولیدات با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک، کاهش و ثبات قیمت این محصول را در بازار سراسر کشور به همراه داشته است.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *