امروزه، میزان فروش نخود بوکان در تهران به نسبت قابل توجهی افزایش یافته است و علت این امر به کیفیت بی نظیر محصول نام برده شده در طعم، اندازه، خواص و رنگ بر می گردد. نخود های تولید شده در شهرستان بوکان، به قدری خوش پخت می باشند که می توان از آن ها در تهیه ی انواع غذا های سنتی و مدرن بهره گرفت.

فروش بهترین نخود بوکان در تهران

چرا بوکان مرکز پرورش بهترین انواع نخود است؟

چرا بوکان مرکز پرورش بهترین انواع نخود است؟ شاید گوش اغلب ما ها به کیفیت بالای نخود دستچین بوکان، آشنا باشد اما چرا این شهرستان به عنوان مرکز پرورش بهترین انواع نخود و حبوبات در غرب کشور شناخته می شود؟

بوکان جزو شهرستان های جنوبی استان آذربایجان غربی می باشد و از وضعیت آب و هوایی مساعدی برای رشد و پرورش حبوبات برخوردار است و تمامی شرایط لازم برای کاشت و برداشت این محصول از جمله بارش بالا، خاک حاصلخیز، نور کافی و… را دارد در نتیجه، کاشت این حبوبات به عنوان شغل و حرفه ی اصلی مردان و برخی زنان در این منطقه شناخته می شود و متعاقبا هر ساله میزان انبوهی نخود برای صادرات به دیگر استان های داخلی و خارجی تولید می گردد.

نخود های به عمل آمده توسط کشاورزان حاذق و ماهر بوکانی، دارای اندازه ای مناسب، رنگ فوق العاده روشن و شفاف و طعم بی نظیری می باشند و در مقایسه با دیگر محصولات مشابه، بسیار کم پیش می آید که دچار آفت زدگی شوند.

همچنین، به صورت کاملا سنتی و بدون افزودن هرگونه هورمونی تولید می شوند به همین علت، پوکی و توخالی بودن در حبوبات مذکور به ندرت یافت می شود و به هنگام پخت، همه ی انواع آن ها، به مقادیر فراوانی لعاب پس می دهند.

نخود صادراتی دارای ویژگی های خاصی است که نخود بوکان هم تمامی آن ها را در بر دارد به همین علت به عنوان گزینه ی اول برای صادرات در نظر گرفته می شود.

بوکان با تولیدات انبوه خود در این زمینه به علاوه ی تمامی موارد ذکر شده در بالا توانسته است به عنوان مرکز پرورش نخود باکیفیت و اعلا در میان جوامع مختلف شناخته شود و بخش عظیمی از نیاز های مردم را پوشش دهد.

نمایندگی عرضه نخود بوکان اعلا

نمایندگی عرضه نخود بوکان اعلا نمایندگی عرضه نخود بوکان اعلا در این سایت به صورت شبانه روزی و بیست و چهار ساعته آماده ی خدمت به مشتریان گرامی خود می باشد در نتیجه، می توانید جهت برقراری ارتباط با همکاران فعال در نمایندگی مذکور، با شماره تلفن های مندرج در همین صفحه، تماس حاصل فرمایید و آگاهی های لازم را کسب کنید.

شما عزیزان قادر هستید جهت خرید و دریافت این محصول در مقادیر و اوزان مختلف، به فروشگاه های آنلاین ما مراجعه فرمایید و با تایید سفارش خود، آن را به سبد خریدتان بیفزایید تا در اسرع وقت، بهترین نوع نخود بوکان را با نازلترین قیمت دریافت کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *