آیا نخود ریز کرمانشاه برای تولید نخودچی مناسب است؟ چگونه می توان این محصول را با قیمت تولیدی از کشاورز یا تامین کننده مستقیم تهیه نمود؟ برای خرید و فروش مقرون به صرفه این محصول و اطمینان از کیفیت آن جهت عرضه به بازارهای جهانی با ما همراه شوید.فروش انواع نخود ریز کرمانشاه

استفاده از نخود ریز برای تولید نخودچی

استفاده از نخود ریز برای تولید نخودچی نخود یکی از محصولاتی است که علاوه بر استفاده در صنعت تولید غذایی برای تهیه کنسرو و پخت انواع خورشت با آن، قابلیت استفاده به عنوان آجیل و خشکبار را نیز دارد. برای این منظور ابتدا نخود را پخته و سپس تفت می دهند که در نهایت به محصول نهایی نخودچی می گویند.
بافت ترد و نرم در کنار خواص و فواید بی نظیر نخودچی آن را به یکی از پرطرفداترین آجیل ها برای اعیاد مختلف و دورهمی خانوداگی تبدیل کرده است. به طور کلی برای تهیه نخودچی از سه نوع نخود تازه استفاده می کنند که عبارتند از:

  • نخود گل: به نوعی نخود می گویند که از نظر شکل ظاهری براق بوده و سایز درشتی دارد. این نوع نخود کاملاً سورت شده و دانه های یکدستی دارد.
  • نخود دو آتشه: انواع نخود ریز سورت شده را که بعد از مراحل پخت، در دو مرحله با نمک طعم دار می شود را نخود دو آتشه می گویند.
  • نخود معمولی: از نظر سایز به مراتب کوچکتر از دو نمونه قبلی بوده و انتخاب مناسبی برای تهیه نخودچی مجلسی است.

کرمانشاه را باید به عنوان مرکز کشت و تولید انواع نخود ریز آجیلی معرفی کرد که معمولاً در دو نوبت فصل بهاره و پاییزه کشاورزان منطقه اقدام به کشت این محصول می کنند. استفاده از نخود ریز کرمانشاه برای تولید نخودچی تازه و درجه یک به علت در دسترس بودن و بافت بسیار نرم بهترین گزینه برای فعالین خواهد بود.

عرضه عمده نخود ریز صادراتی

عرضه عمده نخود ریز صادراتی خواص و فواید نخود در کنار گستردگی کاربرد آن، موجب افزایش صادرات ارقام مختلف آن به کشورهای منطقه نیز شده است. امروزه نخود ریز معمولی در مناطق جنوبی کشور بیشترین میزان فروش را برای تهیه و پخت فلافل دارد. بنابراین فست فودی ها و مراکز تهیه فلافل در نقاط مختلف کشور یکی از مشتریان عمده انواع نخود ریز کرمانشاه به شمار می آیند.
برای اینکه بتوانید این محصول را با قیمت رقابتی از بازار پررونق داخلی تهیه کنید، شناخت تامین کنندگان و بهترین زمان سفارش عمده آن اهمیت زیادی دارد. عده ای از فعالیت اقدام به پیش خرید این محصول از کشاورز یا نمایندگی فروش مستقیم آن می نمایند.
بنابراین اگر قصد خرید انواع نخود با قیمت تولیدی را دارید، می توانید همزمان با فصل برداشت از طریق نمایندگان فروش مستقیم این مرکز اقدام به ثبت سفارش عمده و حتی خرید با هدف صادرات کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *