جو که یکی از مهم ترین و با ارزش ترین خوراک دام ها محسوب می شود، کشت این محصول به دست کشاورزان در کشور صورت می گیرد و این محصول به دلیل شرایط آب وهوایی که نیاز دارد در کشور خودمان در بعضی از استانها به وفور کشت وبرداشت می شود. دامداران می توانند جو دامی پیرانشهر را از این مرکز با کیفیت وقیمت مناسب خریداری کنند که این محصول به صورت عمده وجزئی به فروش می رسد و همچنین مشتریان می توانند به صورت آنلاین وحضوری خرید کنند.

فروش ارزان جو دامی پیرانشهر بصورت فله ای

انواع بهترین جو دامی برای نگهداری میش

انواع بهترین جو دامی برای نگهداری میش جو که خوراک اصلی دام ها می باشد در بازار به صورت داخلی وخارجی یافت می شود.این خوراک دامی بسیار پر انرژی است و فیبر فراوانی دارد. همچنین به دلیل وجود پروتیئن ها وغیره در پروار شدن دام بسیار کمک می کندولی مصرف بیش از حد آن مجاز نمی باشد و موجب مرگ دام می شود. جو از لحاظ ظاهری دانه های چاقی دارد، این خوراک باید با کیفیت و غنی تهیه شود و از کپک زدن آن باید جلوگیری شود چون کپک برای دام ضرر دارد.

میزان شیردهی و افزایش گوشت و پروار شدن دام ها بستگی به خوراکشان دارد که هر چقدر خوراکشان کامل باشد بهترین بازدهی را دارد. جو دامی فله ای نیز وجود دارد. بعضی کشورها و همچین کشور خودمان با به کارگیری سیستم مکانیزه توانسته اند خوراک خوب و باکیفیت را به بازار ارسال کنند این خوراک دامی طوری غنی سازی شده که دامداران بتوانند بهترین استفاده را از دام خود داشته باشند.

جو دامی ایرانی به خاطر کیفیت خوب آن می تواند با خوراک دامی خارجی رقابت کند. برای اینکه یه خرید خوب و باکیفیت را داشته باشید می توانید به این فروشگاه مراجعه کنید که هم جزیی و هم عمده محصول را به مشتریان ارائه می دهند. جو دامی خارجی به خاطر ارزان بودن آن نباید بر کیفیت آن تاثیر داشته باشد، کشور ما در این زمینه سابقه درخشانی دارد ولی به دلیل کمبود زمین کشت کمی دچار مشکل است. بعضی از کشورهای صادر کننده جو آلمان و برزیل هستند که سالانه محصول خود را به کشورهای دیگر صادر می کنند.

عوامل موثر بر کیفیت جو دامی پیرانشهر

عوامل موثر بر کیفیت جو دامی پیرانشهر کیفیت خوب خوراک دامی یکی از عوامل مهم برای دام ها به شمار می رود که هر چه از محصول با کیفیت تر استفاده شود بازدهی خوبی در دام ها خواهیم دید.دامداران باید همیشه خوراکی که برای دام هایشان فراهم می کنند از نوع آنها اطلاع داشته باشند یک خوراک خوب محصولی است که دارای پروتیئن ومواد لازم را داشته باشد و همچنین بسیار غنی باشد وانرژی زیادی داشته باشد.

یکی دیگر از عوامل موثر بر کیفیت جو این است که شرایط نگهداری این محصول باید مناسب باشد تا از کپک زدگی آن جلوگیری شود چون خوراک کپک زده مضر می باشد.امروزه به دلیل شرایط اقتصادی یک سری افراد سودجو خوراک دام بی کیفیت را به بازار عرضه می کنند و دامداران باید با آگاهی کافی برای دام های خود محصول خریداری کنند این مجموعه اطمینان لازم را به خریداران این محصول می دهد وهمچنین در این مرکز قیمت جو پیرانشهر با مناسب ترین قیمت به مشتریان عرضه می شود.

خوراک خوب باید طوری باشد که به راحتی بتوان آن را تهیه کرد و نیز باید نوع خوب آن برای دام ها تهیه شود چون هر چقدر این خوراک خوب باشد دامداران می توانند از محصولات دامی خود به بهترین شکل استفاده کنند و اینکه محصول خوب برای دام باعث می شود گوشت آن دام هم از لحاظ کیفیتی بهتر باشد و مصرف کننده نیز با استفاده از محصولات دامی نیز رضایت کافی را پیدا می کند.

قیمت ویژه جو دامی پیرانشهر در بازار غلات

قیمت ویژه جو دامی پیرانشهر در بازار غلات خریداران محصول خوراک دامی باید در نظر داشته باشند که محصول دامی خود را از شرکت معتبر خریداری کنند و همچنین از کیفیت آن نیز اطلاع داشته باشند و سعی کنند برای خرید خوراک دامی خود به این مرکز مراجعه کنند. نرخ ویژه این محصول در بازار غلات به دلیل بالا رفتن نرخ ارز و همچنین نوسانات بازار متغیر است و قیمت ثابتی ندارد. فروش جو دامی توسط مشاوران خبره در اختیار متقاضیان قرار داده می شود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *